Bumas reviews

5,3

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Terugreis via Jakarta 29 1/2 uur schandalig.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Prima thuisbasis

Voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie. Ik wilde graag naar Bali en las prima recencies over Hotel Bumas. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Geen seconde spijt gehad van het hotel. Prima ruime kamers. Prima bed, ik had een hele ruime douche, wat ik prettig vond. Iedere dag schoonmaak. Ontbijtis echt prima, 2 eitjes naar keuze, brood, fruit, koffie en thee en jus, iedere dag een extra lekkernij, zoals pannekoek of gebakken banaan. Er is ook 2 schalen Indisch ontbijt, maardatheb ik niet geproefd. Er is handdoeken service, inclusief. Af te halen bij de receptie. Door de prijs- kwaliteit verhouding, heb ik ook af en toe een uitstapje kunnen maken met overnachting elders.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2020

Prachtige koloniale bouw, zeer ruime kamer met eigen veranda aan een betoverend mooie tropische tuin

Bumas is een ouder hotel gebouwd in koloniale stijl, de kamers liggen in meerdere gebouwen die staan in een paradijselijk mooie tropische tuin. Het ontbijt is geheel in indonesische stijl, prima dus als je dit weet te waarderen. Een minpuntje; de mevrouw die de eieren bakte was een chagerijnige trut, ze bakte bovendien de eieren veel te kort en was er niet van gediend dat ik vroeg ze langer te bakken. Het overige personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en aardig. Ik ga Bumas zeker aanbevelen aan mensen wasrvan ik weet dat zij dit hotel, net als wij zullen waarderen. Bovendien, de locatie is fantastisch!

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Goed hotel mooie tuin niet overdreven

Jammer van de deuren van de kamers die klappen hard dicht en schuiven van zeer zware stoelen op de plavuizenmaak echt een vreselijke herrie En heel de dag koerende tortelduiven word je oom snel zat Maar zeker geen verkeerd hotel

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2018

Gastvrij,ruim en vriendelijk

We komen er al jaren. Elke keer is het weer thuiskomen.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2017

Goed hotel met supervriendelijk personeel

Goede vakantie gehad in Bumas. Kamer groot met heerlijke bedden. Ontbijt karig, maar te doen. Wij hebben een goed verblijf gehad, onder andere door het vriendelijk personeel.