Hilton Bali Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Geweldig resort

Ik en mijn partner hebben een geweldige vakantie gehad in het Hilton resort. Je hebt alles bij de hand wat je nodig hebt. Kamer zijn ruim, modern en worden goed schoongehouden. Medewerkers zijn uitermate vriendelijk, evenals de gehele bevolking op Bali. Wij hadden geboekt op basis van logies met ontbijt. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Voor het diner s’avonds hebben wij elke avond een taxi naar Bali Collection genomen. Dit is een klein winkelcentrum met verschillende restaurants en ligt slecht op 10 min rijden van het resort. Erg gezellig ingericht! De keuze was hier erg ruim, dit in vergelijking met de keuze in het resort. Dit vonden wij erg beperkt en behoorlijk duur in vergelijking. Verder hebben we leuke uitstapjes gemaakt door het huren van een prive chauffeur via de reisorganisatie. Wij hebben hierdoor veel van het eiland kunnen zien en de chauffeur geeft ook nog eens uitleg over de cultuur en tips voor bezienswaardigheden. Al met al hebben wij een super vakantie gehad, goed verzorgd en zouden zeker nog een teruggaan naar het Hilton in Bali.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2018

Hotel is toe aan renovatie maar daar zijn ze ook momenteel mee bezig. Hotel is nog geen Hilton.

Hotel is 1,5 jaar overgenomen door Hilton. Het heeft dus nog niet de allure/uitstraling van Hilton. Ontbijt is super!