Sol by Meliá Benoa Bali reviews

9,8

9,8

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

prachtige vakantie

Wij hebben een super vakantie gehad, waarbij alles tip top geregeld was. Ook het hotel is echt een aanrader. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Mensen ook zeer vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2020

Best bewaarde geheim van Bali

Uitstekend rustig hotel, gelegen aan eigen strand, dat bereikbaar is via een prachtige tuin. Iedere dag eten vanaf een a la carte menu, dus geen saai buffet. Het zwembad is wat aan de kleine kant en mist parasols, maar, who cares met een prachtig wit strand en de oceaan onder handbereik. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Geweldig Hotel!!

Alles was hier goed geregeld, van eten tot drinken tot de schoonmaak van de kamer. Entertainment was redelijk maar niet uitstekend, maar wij zijn niet zo van het drukke gedoe dus was het voor ons prima. Het personeel was allemaal super vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Boven verwachting

Oprecht vriendelijk personeel in en om het complex. Aanrader is het gold-pakket. Veel extra vakantiegemak. Opvallend goed Italiaans restaurant naast de goede buffet restaurants. Veel gebruik gemaakt van de beschikbare fietsen.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2019

het was daar fantastisch

we hebben daar goed naar ons zin gehad het personeel was zeer vriendelijk wij hebben gevraagd naar een andere kamer en die hebben wij ook gekregen heerlijk bij het zwembad het hotel is een aanrader super vakantie gehad,

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2018

Fijn familiehotel met supervriendelijk personeel en heerlijk eten.

Zeer fijn hotel. Personeel is erg vriendelijk. Goed gelegen. Fijne kamers. 24 uur per dag a la carte eten. Bij all inclusive zilver: zeer goed gevulde minibar (drankjes/chips/nootjes/chocola/noodles), en wasservice.

Laatst bijgewerkt: 7 november 2017

geen common ik wil niks typen hiihhi leuk hotel bali zijn lieve mensen veel Nederlanders die hebben geen manieren .