Cabin reviews

Hogervorst
Laatst bijgewerkt: 14 januari 2024

Prima voor 2 sterren

Voor een 2 sterren hotel was het prima. Ontbijt had weinig keus maar je kon voldoende eten. De kamer was erg klein en had geen raam. Bed was goed. Helaas hebben we zelf schone handdoeken moeten pakken en is de kamer tijdens de 4 overnachtingen niet schoongemaakt. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet bekend ben met een 2 sterren hotel, maar had dit niet verwacht. Ligging is prima.

Laatst bijgewerkt: 27 december 2023

Cabin hotel

Eerste nacht dat we aankwamen leek het wel een studenten flat. Overal dronken jongeren op de gang en veel te veel overlast. Er komen dus heel veel voetbal clubs daar drinken. Toen zijn we gewisseld van kamer, en toen was het prima. Kamer is wel klein, maar bed ligt heerlijk. Ontbijt was ook goed, simpel maar alles wat er moest zijn was er. Ow en de locatie is best ver van de stad, je bent sowieso een half uur aan het lopen, maar we hebben een auto gehuurd. Al met al tevreden!

Twente XXL
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

Geen perfecte ligging. Cabin van prima niveau

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2023

vriendelijk, behulpzaam personeel

Het personeel was uiterst behulpzaam, en vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2023

Fyn hotel superschoon

Wy hebben wel een andere kamer genomen een superior kamer met raam,die andere kamer had geen raam

Laatst bijgewerkt: 22 september 2022

Erg kleine kamer.

Erg kleine kamer. Je moet creatief zijn met het neerzetten van de koffers. Nauwelijks plek. Locatie goed, wat buiten het centrum. Maar supermarkt op 2 minuten en een erg goede eetgelegenheid bij Borg 29. ( 3 minuten lopen ).

Aan een drukke weg
Uitzicht