22 Hill reviews

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Slecht geregeld en niet klantvriendelijk

Bij aankomst bleek dat er een onbemande receptie was ipv wat er ons verteld was. Heel erg onhandig als dingen niet goed geregeld zijn want je kunt alleen een telefoonnummer bellen en dan staan ze je op afstand te woord. De boeking was niet bekend bij het hotel en na veel gedoe kregen we dan codes voor kamers maar toen bleek dat we de verkeerde kamernummers door hadden gekregen. Fijn als je er net een hele reis op hebt zitten. Handdoeken worden niet vervangen als je er niet om vraagt. Bekertjes zijn structureel op bij de koffieautomaat. Na uitchecken en je bagage onbewaakt achter moeten laten kun je het hotel niet meer in met je code dus moet je weer bellen om je bagage te pakken. Vanwege het verliezen van een ID moesten wij onverhoopt langer blijven waarbij Prijsvrij je gewoon aan je lot overlaat en super onklantvriendelijk is. Je moet je verblijf zelf maar oplossen en nadat ze hadden gezegd dat ze de vlucht zouden omboeken bleek een dag later dat er niets was gebeurd en ze hadden ook niet terug gebeld. Onvoorstelbaar, wij reizen nooit meer met Prijsvrij!

Hr. R.J.S.M. Nooijen
Laatst bijgewerkt: 30 juni 2023