Leonardo Budapest reviews

Laatst bijgewerkt: 18 november 2022

Nice hotel very close to the center, surrounded by bars and restos.

Reccomandable.clean, friendly , and in a very nice area.

Susanne Konnecke
Laatst bijgewerkt: 6 november 2022

Goed hotel

Van het vliegveld ongeveer 45 minuten, wij hadden transfer erbij geboekt, en dit zou ik zeker iedereen aanraden. Staan je op te wachten met je naam, kun je nooit mislopen. En he loopt niet tegen verrassing aan dat ze jou te veel laten betalen. Prijsvrij.nl heeft dit allemaal geregeld...Top! Wij kwamen s ochtends aan, maar konden meteen op de kamer. Wij konden zelfs nog ontbijten, ontbijt ruim voldoende, en van alles wat, je gaat niet met honger de deur uit om de stad te verkennen. Kamers zijn mooi ingericht, en bedden ruim en goed, maar goed dat is ieders eigen mening. Een goede haardorger aan wezig, dus daar hoef je niet mee te slepen. En douchegel hoef je ook niet mee te slepen als he wilt, wat zij hebben was super. Dus zou zeggen bespaar je die ruimte in je koffer. Wordt iedere dag netjes gepoetst. Wij zijn 4 dagen geweest, en hadden zo'n gunstige vliegtijden dat wij ook de volledige 4 dagen konden benutten...ook Top! Wij waren nog nooit in Boedapest geweest, en hebben onze ogen uitgekeken, wat een historie zie je daar, zoveel mooie historische gebouwen, gewoon prachtig, hou je ervan zou ik zeggen ga hier zeker eens naartoe. Wij konden voor de metro kaartjes kopen, dit hadden wij gedaan voor drie dagen, en hadden 13,50 euro. Dan kun je onbeperkt die dagen reisen met de metro, ook is het kaartje geldig voor de blauwe bussen, en geloof zelfs voor de tram, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Ook hebben zij daar hop-on hop-of bussen. Die rijden langs alle bezienswaardigheden, en kun je overal uitstappen als daar iets wilt zien, en weer later instappen om ergens ander weer uit te stappen. Deze bussen komen elke 10/15 min. Wij hebben goor deze bus voir 3 dagen 33 euro betaald, en daar zit ook nog een boottocht over de Donau bij, dus zeker een aanrader. Betalen doe je met de Forint, voor 100 euro krijg je ongeveer 40,000 Forint. Ik had ze gepakt bij Düsseldorf airport, dacht ga voor de safe....maar daar hebben ze mij goor 20 euro opgelicht. Ga gewoon daar bij een bank pinnen voor je Forint. Maar pak niet te veel, kun je niet inwisselen later. Je kunt er ook op veel plaatsen met euro's betalen en in de winkels en restaurants pinnen. Hou je van baden, dan vergeet je zwemspullen niet mee te nemen, dit moet je daar echt bezoeken. Wij waren dit helaas vergeten. Wij hebben onze ogen uitgekeken trouwens in de metro hoe schoon get daar is, ook in de metro zelf. Je ziet er ook niemand eten of drinken mee nemen, dus wellicht mag het niet? Als het druk is op werkdagen en de metro loopt leeg, je weet niet wat je ziet, hoe rustig iedereen naar de roltrappen loopt voor uit de metro tw komen, geen geduw en getrek, iedereen kijkt eie voor hem was en gaat super gesmeerd zo. Eten en drinken is niet duur daar, maar voor de rest gewoon als hier in de bekende winkels althans. Ik denk dat je voor goedkopere winkels natuurlijk buiten Boedapest moet zijn.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Goedkoop en dat zie je

Prijs kwaliteit is het hotel in orde. Aangezien de prijs laag is is de kwaliteit dat dus ook. - Het personeel is redelijk grof aan de balie - Kamer wordt niet gekuist tijdens verblijf - Kamer bevat niet af te zetten blauw stand-by licht van de tv dat de volledige kamer verlicht. - Ligging is wat uit het centrum + Badkamer is ruim met hrote douche

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

Vriendelijk personeel! Snel in het centrum! Mooie kamers!

Het personeel doet zich alle moeite en helpt je met al je vragen! De kamer was mooi schoon, werd iedere dag schoon gemaakt en voorzien van water, koffie en thee. Sauna koste 4 euro voor 15 minuutjes...Dit wisten wij niet van te voren maar is zeker ook nog te overzien!