37 beoordelingen voor Appartement Boulevard City in Budapest

4.3
    6.9
    Erna
    op 28.05.2019:

Goede uitvalsbasis voor het ontdekken van de stad. Vriendelijk personeel.

• Goede uitvalsbasis voor het ontdekken van de stad. Vriendelijk, Engelssprekend personeel. Rustig hotel. Eenvoudig, maar lekker ontbijt.
    Charlotte
    op 19.09.2017:

Wij komen zeker terug!

We hadden een heel groot appartement met 3 slaapkamers, waarvan 1 met bank, tv en balkon. Er was ook een grote keuken met eettafel, koelkast en fornuis, doorloophal met een zitplek en nog een hal waar we binnen kwamen. We hadden vanwege de prijs echt niet verwacht dat het zo mooi en groot zou zijn! Het personeel is heel vriendelijk. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt (ze deed zelfs de afwas) en de handdoeken werden iedere 3 dagen vervangen. De ligging is heel erg goed, alles zit eigenlijk om de hoek. De toeristenbelastig moet bij de receptie betaald worden, dit was voor ons 3en samen maar 8 euro.

Marjan van Enk
    op 13.09.2017:

prima verblijf voor een citytrip

• prima locatie, ruim appartement, prima prijs kwaliteit verhouding
    • sober ontbijtbuffet, zeer kleine lift
    aad
    op 31.08.2017:

goede prijs kwaliteit verhouding. leuke ervaring.

kleinschallig appartement op de in een woonblok. Dicht bij het openbaar vervoer en het centrum.
    Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Na 18.00 uur is de receptie dicht. Dit is wel een beetje zoeken als je later aankomt.

Janine
    op 13.05.2016:

Rustig appartement in centrum Boedapest

Vanaf dit appartement was alles makkelijk te bereiken. Het personeel is erg vriendelijk en helpt je gelijk als je iets vraagt.

paul
    op 12.10.2015:

vriendelijk en gemoedelijk

Het hotel ligt vlakbij het metro station(Corvin Negyed) prima uitvalsbasis om de stad te verkennen. Winkels en restaurants in de directe omgeving. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is prima:kaas vlees zoet beleg yoghurt koffie en thee. Omdat het hotel in een appartementencomplex ligt voel je je een beetje bewoner van Boedapest.

9.5
    monique
    op 24.10.2014:

mooi appartement, mooi uitzicht

• gezellig, mooi appartement.( ik zou er wel willen wonen ) alles is aanwezig wat je nodig hebt .aldi en spar dichtbij. dichtbij de markthallen voor groente en fruit , en vooral een mooi uitzicht. in het centrum
    • buurt is soms wat lawaaierig. geen wifi (doet het niet) en het duurde even voor we beseften dat je het vuilnis voor de deur moet zetten
    Martine
    op 13.08.2014:

Apart: receptie op de 8e etage en een appartementencomplex waar ook particulieren wonen.

• Ruim, schoon, heerlijk om je eigen keukentje te hebben
    • Ik baal er echt ontzettend van dat mij vooraf niet verteld was dat ik nog moest betalen voor de eindschoonmaak + toeristenbelasting. In de reisgidsen staat dat je er in Hongarije alert op zijn dat je niet een zogenaamd 'misverstand' over een rekening krijgt of zo. Ik heb het echt vervelend gevonden dat ik direct bij aankomst met deze onverwachte extra kosten geconfronteerd werd en ik dacht: 'Daar begint het gedonder al.' Terwijl een hotel toch juist een veilige plek zou moeten zijn.
    • Ik heb hierover met De Jong Intratours gebeld en het klopte dus wel. Volgens De Jong stond het op hun site, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.
    • Verder waren er geen handdoeken, terwijl die er volgens de reisbescheiden juist wel hadden moeten zijn.
« 1 2 3 4 5

Faciliteiten van Boulevard City

• In/nabij het centrum

Boulevard City is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 2 beoordelingen
  • Actief obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Budapest

Saturday 15-6 Helder/Zonnig
Sunday 16-6 Onweer
Monday 17-6 Onweer
Tuesday 18-6 Onweer
Wednesday 19-6 Onweer
Thursday 20-6 Onweer
Friday 21-6 Onweer
Onweer

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Boulevard City in Budapest, Budapest.

Vakantiepanel.nl heeft 37 vakantie beoordelingen Boulevard City.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Boulevard City vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Boulevard City scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Boulevard City vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Boulevard City en het actuele weer Budapest. Bekijk hier ook andere Appartements Budapest of Appartements Budapest. Op de pagina van Budapest vind je vakantiebeoordelingen Budapest en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Boulevard City achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Boulevard City!

• Charlotte
    op 19.09.2017:

Een onbeperkte 7 daagse metro-tram-bus kaart is zeker aan te raden! Dit koste maar 17 euro p.p. En het openbaar vervoer is heel goed geregeld, dus je kunt altijd dichtbij bestemming uitstappen en wij hebben nooit langer dan 10 minuten hoeven wachten. Het uitgaansgebied is ook goed te bereiken met het openbaar vervoer. De poolparty mag je eigenlijk niet missen als je in Boedapest bent! Wij vonden Szimpla en Instant ook leuk. Het parlementsgebouw is extra mooi in de avond.

• paul
    op 12.10.2015:

Koop een OV kaart voor het aantal dagen dat je er bent.

• Petra
    op 07.03.2014:

Hop on hop off bus & metrokaart is fijn.

• Tineke
    op 13.12.2013:

was goed zo

• Anna
    op 21.05.2013:

Boek via receptioniste een kuuroord. Dan hoef je niet te wachten in de rij en de kosten zijn hetzelfde als bij het kuuroord zelf.