33 beoordelingen voor Appartement Boulevard City in Budapest

6.8
    Janine
    op 13.05.2016:

Rustig appartement in centrum Boedapest

Vanaf dit appartement was alles makkelijk te bereiken. Het personeel is erg vriendelijk en helpt je gelijk als je iets vraagt.

paul
    op 12.10.2015:

vriendelijk en gemoedelijk

Het hotel ligt vlakbij het metro station(Corvin Negyed) prima uitvalsbasis om de stad te verkennen. Winkels en restaurants in de directe omgeving. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is prima:kaas vlees zoet beleg yoghurt koffie en thee. Omdat het hotel in een appartementencomplex ligt voel je je een beetje bewoner van Boedapest.

9.5
    monique
    op 24.10.2014:

mooi appartement, mooi uitzicht

• gezellig, mooi appartement.( ik zou er wel willen wonen ) alles is aanwezig wat je nodig hebt .aldi en spar dichtbij. dichtbij de markthallen voor groente en fruit , en vooral een mooi uitzicht. in het centrum
    • buurt is soms wat lawaaierig. geen wifi (doet het niet) en het duurde even voor we beseften dat je het vuilnis voor de deur moet zetten
    Martine
    op 13.08.2014:

Apart: receptie op de 8e etage en een appartementencomplex waar ook particulieren wonen.

• Ruim, schoon, heerlijk om je eigen keukentje te hebben
    • Ik baal er echt ontzettend van dat mij vooraf niet verteld was dat ik nog moest betalen voor de eindschoonmaak + toeristenbelasting. In de reisgidsen staat dat je er in Hongarije alert op zijn dat je niet een zogenaamd 'misverstand' over een rekening krijgt of zo. Ik heb het echt vervelend gevonden dat ik direct bij aankomst met deze onverwachte extra kosten geconfronteerd werd en ik dacht: 'Daar begint het gedonder al.' Terwijl een hotel toch juist een veilige plek zou moeten zijn.
    • Ik heb hierover met De Jong Intratours gebeld en het klopte dus wel. Volgens De Jong stond het op hun site, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.
    • Verder waren er geen handdoeken, terwijl die er volgens de reisbescheiden juist wel hadden moeten zijn.
    Annemarie
    op 13.03.2014:

Dichtbij centrum, groot, redelijk schoon

• Groot appartement en dichtbij het centrum. We hebben een leuk weekend gehad en ook wel prima uiteindelijk geslapen, maar de voordelen wegen totaal niet op tegen de nadelen.
    • Het is echt een afbraakbende. Wij hadden een erg groot appartement met zijn vijven, maar 1 moest op een kapot slaapbankje en de andere 2 bedden stonden in een kamer waar de ventilatie van een gyros zaak op zat. Het rook dus 4 dagen lang naar gegrilde kippen. Wij hebben daar dan ook niet geslapen. Het personeel behandelde ons als idioten en geloofden niks. Lachte ons ook uit toen wij het over de kippenlucht hadden. Kortom, het mag dan groot zijn, maar de deur valt uit zijn voegen, het meurde ontzettend (als je pech hebt). Handdoeken werden niet vervangen en ze doen dit maar per 3 dagen. Dus toen wij hierom vroegen (we zijn tenslotte allemaal dames) wilden ze deze ook niet geven. Het waren gewoon rare mensen, maar das sowieso al onze algemen indruk van de Hongaarse mensen. Flink wat nadelen dus en geen aanraden!
    Petra
    op 07.03.2014:

Gewoon netjes

Prima uitgangspunt voor citytrip. Centrum is te belopen, verder tram en metro mogelijk. Spar om de hoek.

Stijn
    op 16.12.2013:

Ruim, degelijk appartement

• Ligging t.o.v. openbaar vervoer. Dichtbij liggende tram rijdt de hele nacht door. Gratis goedwerkend wifi
    • Geur van de Kebabzaak onder de appartementen, even lekker doorluchten was moeilijk
    Tineke
    op 13.12.2013:

leuk en gezellig

personeel was erg vriendelijk en gaf goede tips voor restaurant
    en bezienswaardigheden

« 1 2 3 4 5

Faciliteiten van Boulevard City

• In/nabij het centrum

Boulevard City is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 2 beoordelingen
  • Actief obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Budapest

Tuesday 27-6 Helder/Zonnig
Wednesday 28-6 Onweer
Thursday 29-6 Onweer
Friday 30-6 Helder/Zonnig
Saturday 1-7 Onweer
Sunday 2-7 Helder/Zonnig
Monday 3-7 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Boulevard City in Budapest, Budapest.

Vakantiepanel.nl heeft 33 vakantie beoordelingen Boulevard City.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Boulevard City vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Boulevard City scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Boulevard City vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Boulevard City en het actuele weer Budapest. Bekijk hier ook andere Appartements Budapest of Appartements Budapest. Op de pagina van Budapest vind je vakantiebeoordelingen Budapest en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Boulevard City achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Boulevard City!

• paul
    op 12.10.2015:

Koop een OV kaart voor het aantal dagen dat je er bent.

• Petra
    op 07.03.2014:

Hop on hop off bus & metrokaart is fijn.

• Tineke
    op 13.12.2013:

was goed zo

• Anna
    op 21.05.2013:

Boek via receptioniste een kuuroord. Dan hoef je niet te wachten in de rij en de kosten zijn hetzelfde als bij het kuuroord zelf.

• carla
    op 21.05.2013:

er heen zelf vervoer geregeld (bus en metro) retour heeft app.personeel taxi gebeld.