The Tower (Guoman) reviews

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Vertraging en problemen met bagage

Probleem Met baggage en vertraging . Wij hadden vertraging door de vertraging is mijn diner geannuleerd, op kerst avond hele stressen om een restaurant te regelen en nog met een kind ! Ik moest 58€ betalen voor mijn handbagage omdat die niet ging past op die maat schaal bij de vliegveld , terwijl ik had gevraagd bij de check in balie als ik kon de handbagage wel mee nemen en de antwoord was ja en vroeg als mogelijk was om die handbagage ook te sturen met de ruimbagage en toen zei ze nee want die moet mee in de vliegtuig toen zei ik ok Toen moest ik betalen omdat de koffer niet past de willetjes steekt beetje uit . Ik neem deze koffer altijd mee als handbagage en er was nooit een probleem en op eens wel . Zal jullie iets voor mijn kunnnen betekenen? Alvast bedankt groetjes Bárbara

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

top locatie

fijne en vriendelijke ontvangst. ook goede upgrade aangeboden gekregen!

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2024

Mooie locatie

Mooie locatie om te overnachten. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Kamer prima, wel wat verouderd. Douche ging steeds van lauw naar warm.

Laatst bijgewerkt: 28 november 2023

Goed hotel met prachtig uitzicht

Mooi hotel ook op loopafstand van metro Tower Hill. Ook in omgeving leuke kersthuisjes met verkoop van eten en spullen. Ook van Stansted rechtstreekse trein verbinding bijna voor je hotel. Heel goed ontbijt

Laatst bijgewerkt: 23 september 2023

Klantonvriendelijk

Ten eerste een kamer geboekt met uitzicht, we konden het alleen goed zien als we in het uiterste hoekje van de kamer gingen staan. Kamer was ook zwaar verouderd en alles was stuk. We sliepen ook precies boven de ventilatoren wat zware overlast betekende. Gelijk hebben we hierover geklaagd maar werd niks mee gedaan, manager hielp ons ook niet. Na twee slapeloze nachten en een hoop hoofdpijn van alle ellende verder zijn we met enorme moeite eindelijk verder geholpen. Dit was de achtste keer bij dit hotel, maar nog nooit zijn we zo enorm slecht behandeld en in de steek gelaten.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2023

Mooi hotel op een prachtige locatie

Groot hotel waarbij service hoog in het vaandel staat. Alles goed geregeld. Via email gevraagd of wij eerder konden inchecken en binnen een dag reactie. Ontbijt prima en veel keuze. De ligging is erg mooi. Uitzicht op de Tower Brigde en het ligt vlakbij diverse bezienswaardigheden. Metro op slechts 10 minuten lopen.

Hr. A. van de Mortel
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Tower hotel Londen

Groot en net hotel. Heel vriendelijk personeel, goed ontbijt. Ruime kamers. Wel iets verouderde inrichting. Sportruimte aanwezig. Zeker de moeite waard.

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Heerlijk hotel op toplocatie

Groot hotel, ruime kamers, heerlijk bedden, schoon,

Mijn deel van Twin bedroom
Voorkant Hotel, aan de overkant van de Theems