Royal National reviews

Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Massaal, simpel, maar wel erg vriendelijk personeel

Zoals in onze titel aangegeven, een erg massaal hotel. Simpel en wel erg vriendelijk personeel. Het hotel ligt in een leuke buurt en alles is goed bereikbaar met de metro en de bus. Wij hebben enkel geslapen en ontbeten in het hotel en waren dagelijks de hele dag weg om te genieten van de vele bezienswaardigheden.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Niet goed, niet slecht

De kamers zijn schoon, worden netjes verzorgd en mooie grote douche. Kamers zijn wel erg klein. Geen kluisje. We zijn 2x verhuisd van kamer omdat de verwarming aan bleef staan en een hard suizend geluid maakte. Personeel was wel heel vriendelijk en dacht goed mee.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Te groot hotel, veel geluidsoverlast.

Het hotel is erg groot. Weinig persoonlijke aandacht. De muren zijn zo dun, dat je je buren letterlijk hoort praten. Veel grote groepen (schoolklassen) zonder toezicht op de kamers. Na 3 nachten Royal National waren we gebroken. Het ontbijt is een vreetschuur. Engels ontbijt, en een keuze fruit. Veel te druk. Je verstaat elkaar niet tijdens een conversatie. Wij gaan hier niet meer terug naartoe.

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Goede accommodatie,

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

Londen

Super leuk gehad in londen wat een prachtige stad is dat

Laatst bijgewerkt: 8 december 2023

Redelijk

Op zich een prima hotel. De kamer was klein maar voldoende. Het was wel enorm stoffig! De schoonmaak liet te wensen achter..

Laatst bijgewerkt: 5 december 2023

Perfect