Royal National reviews

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Niet goed, niet slecht

De kamers zijn schoon, worden netjes verzorgd en mooie grote douche. Kamers zijn wel erg klein. Geen kluisje. We zijn 2x verhuisd van kamer omdat de verwarming aan bleef staan en een hard suizend geluid maakte. Personeel was wel heel vriendelijk en dacht goed mee.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Te groot hotel, veel geluidsoverlast.

Het hotel is erg groot. Weinig persoonlijke aandacht. De muren zijn zo dun, dat je je buren letterlijk hoort praten. Veel grote groepen (schoolklassen) zonder toezicht op de kamers. Na 3 nachten Royal National waren we gebroken. Het ontbijt is een vreetschuur. Engels ontbijt, en een keuze fruit. Veel te druk. Je verstaat elkaar niet tijdens een conversatie. Wij gaan hier niet meer terug naartoe.

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Goede accommodatie,

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

Londen

Super leuk gehad in londen wat een prachtige stad is dat

Laatst bijgewerkt: 8 december 2023

Redelijk

Op zich een prima hotel. De kamer was klein maar voldoende. Het was wel enorm stoffig! De schoonmaak liet te wensen achter..

Laatst bijgewerkt: 5 december 2023

Perfect

Top

Laatst bijgewerkt: 5 december 2023

Niet heel happy

Er lag een onderbroek van de vorige gasten in onze kamer. Dit betekent dat er niet goed wordt schoongemaakt…

Laatst bijgewerkt: 25 november 2023

3 daagse londenreis met Ryanair naar Hotel Royal National

Leuke dagen, goede verbindingen, Mooie stad in Kerstsfeer. Nadeel was wel de aankomst in Hotel laat op de avond op de eerste dag en het vertrek vroeg in de ochtend vanuit het hotel op de derde dag. Voor Londenbezoek hou je maar 1 dag over.

National.Royal Hotel
City sleeper kamer