2 beoordelingen voor Hotel London House Hotel in Londen

• Ligging t.o.v. centrum
    Familie Oliekan
    op 18.10.2019:

Weinig klantvriendelijk personeel

• Kleine kamers, ontbijtruimte is te klein (1 dag zijn we buiten de deur gaan ontbijten, omdat mensen staand stonden te ontbijten omdat er geen tafeltjes meer waren. Ze zijn een pand aan het slopen direct achter dit hotel. Er is enorm veel kabaal 6 dagen per week van 8 tot half 7 in de avond. Vind het te duur voor wat je krijgt.
    Jacky
    op 17.07.2017:

Prima hotel.

Wij verbleven op de 3e etage in kamer 306 met tuin/parkzicht. Kamer is klein maar compleet. Geen balkon maar wel een ruim schuifraam. Keurig netjes mooi hotel. Superschone kamer. Prima bed met fijne kussens (en ik ben kritisch want ik slaap doorgaans erg slecht als ik niet in mijn eigen bed lig!) Gunstige ligging want: op minder dan 10 min. loopafstand van 2 metrostations. Aangenaam rustige ligging in een zijstraat van een zijstraat dus absoluut géén autogeraas als je het raam open zet. Ruim voldoende supermarkten en eetgelegenheden + winkelcentrum binnen 5 á 10 minuten lopen. Kensington-Park op 10 min. loopafstand. London House Hotel is ons goed bevallen.