24 beoordelingen voor Hotel Kings in Londen

5.4
    • Ligging t.o.v. centrum
    Annemiek
    op 28.08.2013:

Een oud hotel, niet schoon en nodig aan opknappen toe.

• Ligging naar centrum en metro is top.
    • ontbijt buffet staat als uitgebreid, alleen jam voor op je brood vind ik zeer beperkt.Wit ,bruin brood en croissant en cornflakes,jammer dat de bediening ook te wensen over liet.
    • Je moet vragen om het drinken bij je ontbijt, jammer .
    • de vloerbedekking in het hele hotel al twintig jaar geleden aan vervanging toe.
    • overal spinnenwebben, terwijl we moesten wachten op he schoonmaken.
    • Ik zal niet snel iemand hierheen sturen, er zitten nog tien hotels in de straat dus ga voor een ander.
    linda
    op 19.08.2013:

weet niet

We kwamen s'ochtends om 10 uur aan bij King's.
    Onze naam was niet bekend en we werden verzocht om 14 uur terug te komen.Toen werd ons vermeld dat ons verblijf was geannuleerd op 19 juli (???) en dat we waren overgeplaatst naar Hotel Colombia.Heel vervelend dus.

Marcel
    op 11.04.2013:

Het slechtste Hotel waar ik ooit overnacht heb.

Er liepen kakkerlakken in de badkamer. Spijkers staken uit de nachtkastjes. Het tapijt was versleten.

Overal zaten vochtvlekken op de muren. Er kwam amper water uit de douche, het water er wel uit kwam was kokend heet en was niet te mengen.

Jackie
    op 22.02.2013:

alleen overnachten gaat nog maar rest laat te wensen over

Via een krakkemikkig deurtje trap naar beneden naar de kelder waar onze kamer was gelegen. Een nette kamer maar zonder mogelijkheden om frisse lucht te krijgen. Het raam dat er was gaf uitzicht op een andere kamer die nog niet af was.
    Het raam openzetten kan gewoonweg niet.

an
    op 06.01.2013:

hyde park

mooie locatie bij hyde park en niet ver van de winkels

• Expert
    Hermien Kevelam
    expert beoordeling
    op 14.10.2012:

Als je niet veel eisen stelt aan je accommodatie gedurende je citytrip, dan is Kings hotel een prima keuze. In Londen over het algemeen ligt de prijs/kwaliteit verhouding een stuk anders dan in de gemiddelde andere Europese stad. Hotel Kings is daar een voorbeeld van. Sterk punt van dit hotel is de ligging.

Lees complete beoordeling
    anoniem
    op 28.07.2012:

Relaxed hotelletje vlakbij een heerlijk park en het centrum van London

gerda
    op 30.12.2011:

heel slecht

vier hoog zonder lift was voor ons al een tegenvaller, maar we dachten;Niet moeilijk doen. Totdat we onze kamer zagen.De gordijnen hingen aan twee haken vast, het bed stond op vier poefs en het beddengoed stonk naar urine.
    een tv zonder afstandsbediening.twee nachten niet geslapen doordat er een schoolklas met pubers op onze etage waren ondergebracht.

het ontbijt bestond uit een geroosterde boterham met jam en oude koffie.tot overmaat van ramp werd onze mobiele telefoon gestolen die op onze kamer lag.al mijn belangrijke telefoonnummers weg.
    we hebben het samen gezellig gemaakt, maar dit hotel is echt niet voor herhaling vatbaar.nooit eerder heb ik het zo slecht meegemaakt. zonde van ons gespaarde geld

« 1 2 3

Faciliteiten van Kings

Kings is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Londen

Thursday 19-10 Regenbui
Friday 20-10 Regenbui
Saturday 21-10 Regenbui
Sunday 22-10 Bewolkt
Monday 23-10 Regenbui
Tuesday 24-10 Regenbui
Wednesday 25-10 Regenbui

Reisaanbieders voor Kings

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Kings in Londen, Londen.

Vakantiepanel.nl heeft 24 vakantie beoordelingen Kings.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Kings vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Kings scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Kings vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Kings en het actuele weer Londen. Bekijk hier ook andere Hotels Londen of Hotels Londen. Op de pagina van Londen vind je vakantiebeoordelingen Londen en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Kings achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Kings!

Reisaanbieders voor Kings

• Marcel
    op 11.04.2013:

Ga hier niet heen. Je krijgt hier spijt van. Het enige positieve was de ligging. Vlak bij de metro en redelijk centraal gelegen.

• Jackie
    op 22.02.2013:

Als reisorganisatie zou ik dit hotel niet meer aanbieden. De receptie doet wat ze moet doen maar zijn niet gastvrij. Erg kortaf en geven niet het gevoel welkom te zijn. Het ontbijt is een lachertje. Het enige beleg was jam en een dag later begrepen we dat we zelf maar moesten vragen om thee..

• Expert
    Hermien Kevelam
    expert tip
    op 14.10.2012:

Voor winkelliefhebbers is dit hotel ideaal omdat je lopend naar Oxford Street kunt. Ook zit je vlakbij diverse metrostations en aangezien het metronetwerk in Londen tot de beste van de wereld behoort kom je heel snel op de belangrijkste plekken van de stad. Dit kleinschalige hotel is gevestigd in een oud gebouw (zoals zo vele Londense hotels) dus kan hier en daar wat onderhoud gebruiken. Maar je kunt hier prima verblijven in de typisch Engelse kamers en atmosfeer.

• anoniem
    op 28.07.2012:

Ga naar Portobello Road vlak in de buurt. Geweldige straat waar je vrolijk van wordt.