H10 London Waterloo reviews

Laatst bijgewerkt: 16 december 2023

Snel en vriendelijk

Vriendelijk personeel en snel in actie, onze douche deur ging niet goed open, hier keek iemand vlot na en was snel verholpen Verder schoon en ruim genoeg voor ons. Leuke Skybar en bij droog maar fris weer liggen er dekentjes klaar, heerlijk

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2023

Uitstekend hotel

Prima kamer en zeer uitgebreid ontbijt. Mooi centraal gelegen.

Mw. K. Pijpstra
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2023

Fam. de Wit
Laatst bijgewerkt: 12 april 2023

H10 staat voor een relaxte gemoedelijke sfeer met een Spaanse tint.

H10 London Waterloo hebben wij geboekt voor het paasweekend. Een vrij rustige ligging op loopafstand van het kloppende hart van Londen. Het hotel heeft zeer vriendelijk en service gericht personeel. Daarnaast heeft het goed onderhouden kamers met prima bedden en een heerlijke douche. Ontbijt was uitgebreid genoeg, je komt niets tekort. Zeker een aanrader!

Mw. D. Rijkers
Laatst bijgewerkt: 10 januari 2023

Top hotel

Mooi hotel, op loopafstand van metro. Super aardig personeel en heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Laatst bijgewerkt: 25 december 2022

Modern, complete fijne kamers, centrale ligging

Prima hotel, fijne schone kamer, fijne bedden, koelkastje gevuld met hapjes en drankjes voor weinig geld. Gunstige ligging tov winkels en bezienswaardigheden. Bus voor de deur. Vriendelijke mensen. Opslagplaats voor je koffer als je nog niet/niet meer op je kamer kunt.

Laatst bijgewerkt: 15 december 2022

Goed hotel met fijne liggen tov bus en metro

Keurig hotel. Fijne ligging, veel bussen stoppen/vertrekken voor de deur. Metro ook goed aan te lopen Zeer goed ontbijt! Koffie/thee/ mini koelkast op kamer .

Laatst bijgewerkt: 28 november 2022

Fijn hotel op een goede ligging

Zeer fijn hotel met moderne kamers. Het hotel ligt op ongeveer 5min wandelen van 2 metrostations (Waterloo en Lambeth North). Het contintaal ontbijt is goed, ruime keuze.

Uitzicht Sky bar