2 beoordelingen voor Appartement Citadines Trafalgar in Londen

6.5
    4.5
    Ria
    op 27.05.2009:

Kamerinrichting met bankbed slecht, keukeninrichting onvoldoende, geen schoonmaakservice

De serice in Citadines is buitengewoon slecht, er is geen schoonmaakservice, keukeninrichting was ruim onvoldoene geen pannen, geen koffiezetapparaat, kapotte magnetron,
    elke om wc papier vragen of kussen of schone handdoeken.

Nathalie
    op 20.12.2011:

Geweldig centrale ligging.

Appartement was mooi.
    Goed bed, badkamer was mooi, alles zag er als nieuw uit.
    Evengoed enkele opmerkingen: we hadden voor een appartement gekozen zodat we ook zelf zouden kunnen koken. Dat was maar zeer beperkt mogelijk. Er waren 2 pitten om een pan op te zetten, en er waren maar 2 (kook-)pannetjes aanwezig, goed om bv wat groenten of 'n ei te koken. Maar echt een maaltijd bereiden werd al tamelijk moeilijk. Ook waren er precies 2 vorken, messen, lepels, bordjes etz aanwezig, dus je bleef aan het afwassen. Waarom er een mini-afwasmachine aanwezig was was me eigenlijk een raadsel. En om aan tafel te kunnen zitten stond er 1 fijne stoel, maar de andere was een klapstoeltje wat in de kast stond. Ik had hier wel wat meer van verwacht. Ook zat er geen gebruiksaanwijzing bij de combi-magnetron, erg onhandig aangezien ik hier geen ervaring mee heb.
    En dan waren ze ook nog het hotel aan het verbouwen. Hiervan zijn we wel vantevoren op de hoogte gesteld, dus dit wil ik niet te negatief beoordelen. Maar we hadden er wel wat overlast van wat betreft geluid.

Maar: over het algemeen beoordeel ik het als een fijn, mooi hotel. En de centrale ligging in Londen was helemaal geweldig!

Faciliteiten van Citadines Trafalgar

• In/nabij het centrum

Citadines Trafalgar is geschikt voor *

• Cultuur obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Londen

Sunday 24-9 Helder/Zonnig
Monday 25-9 Regenbui
Tuesday 26-9 Helder/Zonnig
Wednesday 27-9 Bewolkt
Thursday 28-9 Regenbui
Friday 29-9 Bewolkt
Saturday 30-9 Regenbui

Reisaanbieders voor Citadines Trafalgar

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Citadines Trafalgar in Londen, Londen.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Citadines Trafalgar.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Citadines Trafalgar vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Citadines Trafalgar scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Citadines Trafalgar vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Citadines Trafalgar en het actuele weer Londen. Bekijk hier ook andere Appartements Londen of Appartements Londen. Op de pagina van Londen vind je vakantiebeoordelingen Londen en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Citadines Trafalgar achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Citadines Trafalgar!

Reisaanbieders voor Citadines Trafalgar