61 beoordelingen voor Hotel Best Western Phoenix in Londen

Best Western Phoenix

3 sterren
7.6
  • Animatie
    4.3
  • Eten & drinken
    7.5
  • Faciliteiten
    7.3
  • Hygiëne
    7.8
  • Kamer
    7.3
  • Kindvriendelijkheid
    6.5
  • Kwaliteit bedden
    7.1
  • Ligging
    8.3
  • Ligging t.o.v. centrum
    7.9
  • Prijs/ kwaliteit
    7.7
  • Service personeel
    7.2
  • 2 experts: 8.0
  • 59 vakantiegangers: 7.2
61 beoordelingen
  • 8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Piet Spijkers
    op 03.07.2018:

    Een leuk en aangenaam hotel.

    We hebben ons prima vermaakt in dit nostalgische hotel.. Jammer dat je voor een engelsontbijt wel geduld moest hebben omdat dit apart moet bestellen met de soms erg lange wachttijd.

    Lees meer
  • 8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Els
    op 27.02.2017:

    Leuk, fantastische plek

    Leuk, gezellig, mooi en goed gelegen hotel, pubs, restaurantjes ennwinkels letterlijk om de hoek, net als de metro

    Lees meer
  • 7.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      7.0
    Esmee
    op 28.12.2014:

    Prima hotel met goede ligging.

    De kamers zijn niet super groot, maar wel erg netjes. Prima bedden en geen geluidsoverlast. Ontbijt met verschillende keuzemogelijkheden. Qua ligging ligt het vlakbij 2 metrostations van waaruit je overal kunt komen.

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    jose
    op 23.12.2014:

    goed hotel, vriendelijk personeel, uitstekende ligging

    Bij onze, te vroege, aankomst werden wij vriendelijk te woord gestaan en mochten wij onze kamer al in. Kleine maar zeer schone kamer. Het hele hotel was zeer aangenaam slechts een minpuntje, veel en veel te warm overal

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    J.G.H.M.
    op 22.12.2014:

    prima hotel voor kert verblijf

    Goede ligging t.o.v. Paddington Station, Underground- en bus-stations. Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.
    In de buurt voldoende horeca-gelegenheden.

    Lees meer
  • 7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      7.5
    • Ligging t.o.v. centrum
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Maureen
    op 27.10.2014:

    Prima uitvalsbasis

    • Dichtbij metro en bus
    • Goede service
    • Douche in bad
    • Geen föhn
    • Ontbijt niet-echt lekker, taaie broodjes en croissants
    • Ontbijtzaal altijd overvol
  • 6.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      7.5
    • Ligging t.o.v. centrum
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      7.0
    marian
    op 24.09.2014:

    redelijke kamers

    • goed ontbijt
    • kleine badkamer
  • 7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      5.0
    • Ligging
      9.5
    • Ligging t.o.v. centrum
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      7.0
    stefanie
    op 09.09.2014:

    goed bereikbaar hotel, zeer geschikt voor een stedentrip

    • - de ligging (ongeveer 2 minuten lopen vanaf het metrostation bayswater)
    • - de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.
    • - allerlei winkeltjes en restaurantjes op loopafstand
    • - geen airco. Wij zaten in een zonnige periode in dit hotel, waar de zon continue scheen op onze kamer. Hierdoor werd het erg benauwd en was het moeilijk te ventileren. Er lagen wel 2 ventilatoren in de kast, maar deze functioneerde niet erg goed. Gordijnen deden we bij vertrek van de kamer dicht, maar deze werden elke keer geopend door de schoonmaak.
    • - de bedden waren een beetje te hard.
« 1 2 3 4 5 6 7 8
  • Piet Spijkers
    op 03.07.2018:

    Douchegordijn weghalen en vervangen door een wandje. Airco zou geen overbodige luxe zijn geweest.

  • Esmee
    op 28.12.2014:

    Natuurlijk alle grote bezienswaardigheden: Big Ben, London Eye (in de avond super mooi!), wisseling van de wacht bij Buckingham Palace, Covent Garden, Oxford street. Heerlijk gegeten bij Angus en lekkere koekjes op bij Ben's Cookies!

  • Wim
    op 14.08.2013:

    Het hotel was ontzettend moeilijk te vinden. Het zou handig zijn als het reisbureau aan personen die met de boot naar Harwich reizen en van daar de trein nemen naar Londen Liverpool Station, meedelen dat zij het best naar het hotel kunnen reizen met de Central Line metro naar metrostation Queensway en vervolgens via Queensway street naar het hotel lopen.

  • Marcel
    op 22.06.2013:

    Ik als grote Harry Potter-fan had in Londen de studio's daar bezocht. Beslist de moeite waard!

  • roy
    op 08.05.2013:

    Grotere kamer boeken voor deze trip

« 1 2 3