1 beoordelingen voor Appartement Lithina Villas in Vassilikos Zakynthos

Lithina Villas

Lucia
    op 30.09.2009:

erg mooie locatie

Prachtige locatie,jammer dat boven ons jongelui zaten met harde muziek. Dit al vroeg in de ochtend en tot laat in de avond. Zonde van zo een idillische plek. Donderdag waren we het echt zat, en hebben de concierge/huisbaas gevraagd hier wat aan te doen. Ze hielden toen op. Toen hadden we anderhalve dag rust van de zeven dagen. Misschien bij het boeken hierop letten,wie of wat daar nog verblijft.

Lithina Villas is geschikt voor *

• Zon obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Vassilikos

Saturday 3-12 Bewolkt
Wednesday 7-12 Regenbui
Thursday 8-12 Regenbui
Friday 9-12 Regenbui

Reisaanbieders voor Lithina Villas

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Lithina Villas in Vassilikos, Zakynthos.

Vakantiepanel.nl heeft 1 vakantie beoordelingen Lithina Villas.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Lithina Villas vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Lithina Villas scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Lithina Villas vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Lithina Villas en het actuele weer Vassilikos. Bekijk hier ook andere Appartements Vassilikos of Appartements Zakynthos. Op de pagina van Vassilikos vind je vakantiebeoordelingen Vassilikos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Lithina Villas achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Lithina Villas!

Reisaanbieders voor Lithina Villas