Poseidon Beach reviews

3,6
5,7

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2023

Review Poseidon Beach

Bij binnenkomst erg druk bij de balie, personeel was niet heel vriendelijk. De kamers waren niet erg schoon, de balkondeur kregen wij niet open, de wifi deed het niet goed terwijl je hiervoor betaalde, de bedden zakte door. Dit hebben wij helaas meerdere malen moeten aangeven. Uiteindelijk is voor alles een oplossing gekomen. Verder was het personeel de gehele vakantie erg vriendelijk. Er was leuk entertainment. Het eten was prima, maar niet geweldig.

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Posidon Beach Hotel.

Goed hotel , vriendelijk personeel. Ligging perfect, je loopt zo van het resort het strand op. Super helder en warm water. Nadeel kan zijn , ze kennen geen handdoek uitleen en worden eens per 2 dagen gewisseld

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Geen resort voor ouderen

Poseidon beach en plaatsje laganas wordt gedomineerd door dronken Engelse jeugd, tot diep in de nacht hebje daar last van, veel lawaai enz.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Iedereen mag er ordinair bijlopen

De jongeren hebben de overhand Drank misbruik Prima geregeld door d reizen Wel een fijne vakantie voor ons, maar wel eenmalig

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

De kamers die waren geboekt waren niet vrij bij aankomst,dus met ze 4 op een kamer .niet zo leuk .maar werden deanderdag naar de eigenkamer . de reis zelf was prima.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2017

goede ligging maar heel slechte eten

goede ligging maar heel slechte eten en geen leuke activiteiten