Pierros reviews

Prima accomodatie, uitmuntend restaurant

Hr. W. Walrave
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Mooie plek aan het strand

Mooie, ruime appartementen, schoon en netjes , maar wat vooral een pluspunt is...de onntzettend aardige mensen bij Pierros, altijd vriendelijk, een grote glimlach, persoonlijke aandacht , echt super !

Mw. G. de Vries
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Onwijs aardig personeel. Mooie nette kamers met heerlijke bedden. Ik had een voordeel kamer, deze is aan de kleine kant, maar ach wanneer ben je nou op je kamer. Heerlijk restaurant bij de accommodatie met hele gezellige sfeer. Strand en supermarkt voor de deur. Wel veel Nederlanders in de accommodatie.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

rustig, vriendelijk, ruim. Prima uitvalsbasus.

Mooi, ruim appartement, zeer behulpzaam, vriendelijk personeel. De bedden zijn een beetje hard. Lekker zwembad. Prima restaurant. Strand beetje smal.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Sfeervol, gezellig. Personeel zeer behulpzaam.

Restaurant aan de voorzijde top prijs kwaliteit verhouding. Uitgebreide kaart. Zowel voor ontbijt, lunch als diner. Zeer relaxte vakantie gehad daar, wij zouden zo terug gaan. Direct aan het strand, net buiten de toeristezone, op loop afstand verschillende goede tavernes.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Gezellig, mooi en aardig personeel

Wij zaten in het gedeelte waar de badkamer nog niet gerenoveerd was, erg kleine douche met douchegordijn. En de wc er tegenaan. Dit was niet erg fijn en alles werd nat in de badkamer. Soms hadden we weinig of zelfs een tweetal keer geen water om te douchen of de wc door te trekken.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Perfecte ligging en heel erg aardig personeel

De locatie is heerlijk rustig en gelijk aan het strand. Als je van wat meer drukte houd is het 5 minuutjes lopen naar de hoofdstraat (wel vooral engelse jongeren). Heel veel restaurantjes in de buurt en het personeek doet er alles aan om het je helemaal naar de zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2019

Goed app complex goede bedden en schoon

Het plekje en strand is wat minder miste ook echt wel een leuk straatje met winkeltjes kon ik ook niet vinden in laganas. Dit miste ik echt wel in de omgeving .de restaurantje die er waren waren goed maar had graag gezien iets meer variatie .vond dit wel een germis ,deze en en het strand ook

Appartement Pierros
De zee in de buurt van het appartement  vanaf het gehuurde bootje