Astir Palace reviews

4,1
6,1

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Voldoende maar eten kan beter.

Je kan merken dat het net voor het sluiten van het seizoen was. Motivatie was enigszins weg.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Fijn en schoon Hotel en fijne ligging aan het strand

Fijn en schoon Hotel en fijne ligging aan het strand

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

Prachtige ligging, maar geen 4 sterren

Bij aankomst kregen we een kamer zonder balkon, met een klepraam waar je niet door naar buiten kunt kijken! Het stonk er enorm naar rook! We hadden die geboekt zeiden ze, maar bij Prijsvrij kan ik nergens terug vinden dat die kamer geen balkon heeft. De kamer heet promo bij Prijsvrij, en heet in het hotel economy. Gelukkig konden we upgraden, tegen extra betaling uiteraard. Wij hadden alleen ontbijt erbij. Is zeker niet 4sterren waardig! Bij de poolbar was het eten wel goed. De ligging is fantastisch en het is ook netjes.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Service en kwaliteit was super slecht

De wi-fi was slecht, de service over het algemeen was slecht, de kwaliteit was slecht. Alleen het bed sliep wel lkkr, ik zou t niemand adviseren

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Schoon hotel

Mooi en schoon hotel, personeel heel vriendelijk ligging is perfect. Prachtige zee, bootjes verhuur uitgaansleven souvenir winkeltjes alles heb je op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

net hotel

Kom hier al 7 jaar met plezier, volgend jaar wederom.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2022

Zuiver hotel met zeer vriendelijke bediening.

Hotel met een redelijk ontbijt buffet. Over lunch en avond eten kan ik niets zeggen omdat ik dit niet genoten heb. Receptionisten proberen alles te regelen voor hun gasten, compliment. Kamers werden ook elke dag netjes gehouden inclusief badkamer op welk tijdstip dan ook. Naast kamer werd ook de rest van hotel echt zuiver gehouden.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Op zich goed, maar let goed op wat je boekt ivm bijkomende kosten

Prima hotel, met zwembad en bedjes en trapje naar het strand met bedjes. Ik had misschien bij het boeken niet goed gekeken. All in klanten maken gratis van alles gebruik. Heb je dit niet (in ons geval alleen ontbijt) dan moet je betalen voor de wifi én voor de bedjes bij het zwembad ! 3 euro per dag voor 2 bedjes met parasol. Dit verklaart waarom het niet druk is bij het zwembad. Kluisje en koelkast ? Ook extra betalen.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2018

Super Hotel, Super ligging in Laganas. Alleen de bedden veel en veel te hard voor mij, misschien voor andere niet.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2017

Goede ligging aan strand, zeer klantvriendelijk, erg schoon.

Hotel ligt direct aan een mooi levendig strand. Accommodatie is erg schoon. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en is er een handdoekenwissel. Personeel zeer hulpvaardig en aardig. Bedden zijn hard en vering was voelbaar. Geluiden op de gang zijn goed hoorbaar in de hotelkamers. Ontbijt is prima.