10 beoordelingen voor Appartement Harmony in Keri Zakynthos

8.9
    9.7
    Claire
    op 01.08.2013:

Geweldig uitzicht, vriendelijk personeel, top hotel!

Schone kamers, iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken, 2 keer per week BBQ bij het hotel, lekker eten, mooi uitzicht en rustig gelegen maar supermarkt en andere scooter/auto verhuur vanuit het hotel, bootverhuur op loopafstand te regelen.

Dennis
    op 20.06.2013:

MOOI vriendelijk en gezellig

De eigenares spreek slecht engels maar haar dochter daar in tegen perfect.
    Ze zijn super aardig en als er iets is kan je bij ze terecht.
    Ook de barvrouw Roela is een topper gezellig attent.

Walter
    op 19.05.2010:

Mooiste hotel na 12 jaar Griekenland

De ligging van "Harmoni"is werkelijk fantastitisch. Op het terras met het zwembad kij je uit over de baai naar het Schildpaddeneiland. Elke kamer heeft zeezicht. De bediening is zeer correct en vriendelijk en het eten is heel goed. De tavernes in Limni Keriou daarentegen vallen vies tegen v.w.b. het eten. Niet duur maar ook niet lekker. En dat in Griekenland.
    Hotel Harmoni is werkelijk een voortreffelijke aanrader. Na een goede nachtrust, lekker ontbijten. Dan het eiland verkennen met de schitterende kliffen aan de westklust en 's middags een duik in het zwembad en even zonnen. Daarna een prima diner, gemaakt door de eigenaar en zijn vrouw, met als toegift de gezellige buitenbar om de avonduurtjes door te brengen. Alleen maar lof over dit hotel.

Jan en Janneke
    op 27.06.2012:

Heerlijk rustig, netjes en schoon

Wij (2 pers.)hebben van 9 t/m 23 juni verbleven in app. complex Harmony. We hadden een tweekamerappartement geboekt in de veronderstelling dat het een zitkamer, een slaapkamer en een badkamer betrof. Maar het waren twee slaapkamers, een met een tweepersoonsbed, en een met twee aparte bedden, tegen elkaar aan geschoven, met een klein keukentje en twee ! badkamers. Voor een gezin met kinderen heel geschikt, voor twee samenreizende stellen vonden wij het wat minder omdat de deur naar het balkon in de ene slaapkamer zat en de deur naar de gang in de andere.
    Het appartement was schoon, airco en kluisje waren inbegrepen, gratis WIFI in de lobby en op het terras. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Bij het hotel kon je via een trap naar een plateau, van waar je in zee kon met een trapje. Maar dat was een smal betonplateau waar het heel heet was. Bij het snorkelen was niet veel te zien, dus daar zij we maar een keer geweest.
    Er is ook een zwembadje met voldoende ligstoelen.

Edwin
    op 18.10.2011:

het was een geweldig appartement, ik raad het een ieder aan.

In harmony kom je zeker tot rus, het ligt aan het eind van een doodlopende weg, dus verkeer heb je er niet.
    het uitzicht is waanzinnig en het personeel is vriendelijk.
    de kamers zijn helemaal perfect niets op aan te merken

C.Dekkers
    op 27.09.2011:

Weldadige rust en vriendelijke sfeer

De ligging is prachtig. Er zijn bijna geen winkeltjes in de buurt en om wat boodschappen te doen moet je wat klimmen en dalen. De rust was een weldaad en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mensen die vertier zoeken moeten een auto huren of een andere accomodatie uitkiezen.

Jantie
    op 25.09.2011:

Schoon en rustig gelegen appartementencomplex

Erg leuk en knus appartementencomplex.

Dorpje ligt op 10 minuten loopafstand.
    Auto is wel aan te raden.
    Onze douchekop kon niet opgehangen worden, was wat lastig douchen.
    Bedden zijn wat hard.
    Restaurant is goed voor te lunchen, maar diner wat beprkte keuze

Edwin
    op 02.08.2011:

een geweldige plek om tot rust te komen

we waren op zoek naar een plek in griekenland waar het niet al te toeristisch was, en dit was daarvoor de juiste plek.
    vriendelijk personeel en een perfect appartement.
    leuk klein dorpje op loopafstand.
    een echte aanrader

• Culinair obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Keri

Friday 6-12 Bewolkt
Saturday 7-12 Regenbui
Sunday 8-12 Bewolkt
Monday 9-12 Regenbui
Tuesday 10-12 Regenbui
Wednesday 11-12 Regenbui
Thursday 12-12 Bewolkt

Reisaanbieders voor Harmony

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Harmony in Keri, Zakynthos.

Vakantiepanel.nl heeft 10 vakantie beoordelingen Harmony.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Harmony vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Harmony scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Harmony vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Harmony en het actuele weer Keri. Bekijk hier ook andere Appartements Keri of Appartements Zakynthos. Op de pagina van Keri vind je vakantiebeoordelingen Keri en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Harmony achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Harmony!

Reisaanbieders voor Harmony

• Dennis
    op 20.06.2013:

Op zaterdag is er een vis bbq er lekker en gezellig. Huur een auto of iets dergelijks heb je echt nodig! Gewoon lekker met er op uit en geniet Zakynthos is een prachtig eiland! Ga ook eens bij ole ole eten erg leuk en lekker.. Bordjes staan aangegeven langs de weg. Dicht bij laganas.

• Fam. Seerden
    op 12.07.2012:

Auto huren. Is een must.

• Jan en Janneke
    op 27.06.2012:

Het hotel is heel rustig gelegen en heeft een prachtig uitzicht. Keri Limniou is een klein dorpje met een paar restaurantjes en een paar supermarktjes. Wij hebben de meeste keren gegeten bij Taverna Spitiko en waren hier erg tevreden over. Het hotel ligt wel op ongeveer een kilometer afstand van het dorpje, via een vrij steile weg, minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn dus. Maar op het terras van het hotel kon je ook eten, een prima plek, wij hebben er twee keer gegeten toen er een BBQ was, dat was goed. Excursies vonden wij vrij prijzig. We hebben voor tien dagen een auto gehuurd waarmee we het eiland hebben verkend en naar plekken om te wandelen te rijden. Zonder auto ben je gauw uitgekeken. We hebben de autohuur geregeld via het hotel, via het reisbureau was het veel duurder. Voor rustzoekers is het een prima plek om te verblijven. Mensen die 's avonds vertier zoeken moeten er niet naar toe gaan. Wij willen hier nog wel een keer naar toe, want het is ons heel goed bevallen. De Duitse reisgids Zakynthos van Antje & Gunther Schwab van uitg. Muller Verlag is zeer compleet, met mooie wandelroutes compleet met GPS tracks.