Garden of Eden reviews

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Mw. Y. van Eerdt
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Paradijsje

Prachtige locatie, basic, warme mensen, rustig, fijne mensen, behulpzaam en vlak bij alles in de buurt! Misschien komen wij hier terug, normaal gaan wij naar verschillende plekken, maar deze plek is voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2021

Geweldig, rustige ligging in een prachtige tuin. Hele lieve eigenaar die alles voor je wil regelen.

Huisjes zijn niet luxe maar er zit alles in wat je nodig hebt. Voor mensen die van all inclusive houden af te raden maar voor mensen die van persoonlijke aandacht, kleinschalig en echt Grieks houden en van heerlijk eten ( er wordt dagelijks heerlijk gekookt, eten wat de pot schaft) een echte aanrader.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Mooi plekje,

Garden of Eden ziet er prachtig uit. Vooral de tuin is idyllisch. Het huisje was leuk ingericht maar wel wat verouderd her en der. De bedden liggen niet zo lekker en er dringen veel geluiden van buiten door naar binnen. Vooral de hanen. De mensen zijn vriendelijk. Locatie en aanzicht dus prachtig maar als je een lichte slaper bent, kom je moeilijk aan je nachtrust toe. O ja, en je moet van katten houden.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

wat ouder maar zeker schone huisjes sfeervolle accommodatie met huiselijk sfeer heerlijk rustig gelegen maar toch alles in de buurt

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Prachtige rustige plek met Griekse gastvrijheid

Prachtige locatie, heerlijk rustig, maar kan de drukte opzoeken als je dat wilt. Panos (de eigenaar) kan heerlijk koken en doet dat met verse producten. Vriendelijk personeel, mooie omgeving en alles is op loop afstand.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

Leuke locatie met vrolijke huisjes

Huisje niet schoon.klam en vochtig binnen Erg veel katten die ook in de huidjes komen dat moet je leuk vinden

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2018

mooie ligging, prachtige tuin met zwembad, leuke bar

appartement viel tegen. Het grote bed was alleen met een trap te bereiken en kraakte als de ziekte.. Ik heb hoogtevrees en heb beneden op een bedbank geslapen. De badkamer was een ramp: klein, de deur klemde, de wc liep door en de douchekop kon je nergens aan vast maken. Toen we aankwamen was de tegelvloer vies, duidelijk niet gemopt. Afwasspullen waren er niet. Airco kostte 9 euro per uur en was hoognodig.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2017

Rustiek en kleinschalig bungalowpark

Mooie locatie op 15min lopen van het strand. Diverse restaurants en supermarktjes direct om de hoek. Mooie en comfortabele huisjes, goed gemeubileerd, prima airco à €8,- per dag, lakens regelmatig gewisseld, huisje dagelijks gereinigd, ok de douche hangt niet aan een haakje, fijn zwembad, voldoende ligbedden in zon en schaduw, aardig personeel dat altijd voor je klaar staat, 2x per week bbq. Wij, gezin met drie kinderen, hadden een topvakantie!!