Caretta Beach Holiday Village reviews

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Geweldig voor kinderen

Waterpark, supermarkt, funpark, spa en vele zwembaden dichtbij. Vriendelijk personeel. Als je het Funpark uitloopt sta je aan de hoofdweg met vele toeristische winkels en restaurants.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Levendig

Wij zijn de periode van 8 augustus tot en met 22 augustus 2019 met twee volwassenen en twee kinderen (7 en 9 jaar) in Caretta beach verbleven. Het gaat in deze review om de accommodatie, niet het eiland. Wij hebben ons er prima vermaakt. Caretta beach laat zich het beste omschrijven als levendig. De glijbanen en zwembaden zijn echt super. Het personeel is vriendelijk. Wij hadden een hotelkamer (Gebouw B kamer 1) welke met een wandje verdeeld was in een voor en achterkamer waar de kinderen geslapen hebben. Echt ideaal was dat niet omdat je door die kamer moet voor het kleine keukentje en de badkamer. Dat is niet handig omdat daar de kinderen lagen te slapen. De kamer was redelijke schoon bij aankomst. De badkamer is echt aan een opknapbeurt toe. Alles werkt, maar fris is de badkamer zeker niet. De vloer werd elke dag gedweild waardoor het vuil elke dag verschoven werd over de vloer. Het zou beter geweest zijn om eerst even te stofzuigen en dan te dweilen. De bedden zijn prima en de airco kreeg het prima koel. Wat mij op een gegeven moment wat tegen begon te staan was het volume van de muziek vooral 's avonds. Het animatieteam is zeer actief en dat is leuk, maar elke dag tot circa 23u stond de muziek zo hard dat even rustig op je balkon zitten niet kon. Je kon simpelweg niet met elkaar praten. Ik ervaarde dit als storend, maar er waren meer dan voldoende gasten (Britten), die zich prima vermaakt met de luide muziek. Het gasten bestaan vooral uit Britten en die hebben hun eigen speciale manier van vakantie vieren. Het eten is prima. Zeker geen top kwaliteit, maar dat mag je ook niet verwachten van een all inclusive zoals deze. Er is een ruime keuze aan salades, vlees en toetjes. De ligging van het hotel is top wat betreft de transfer vanaf het vliegveld. In 10 min ben je van het vliegveld bij Caretta. Dat is tevens ook een nadeel. Een vliegtuigspotter zal het top vinden, maar ik vond de laag overvliegende vliegtuigen en het starten en landen niet altijd zo leuk. Buiten de geluidsoverlast, zijn de kerosine dampen ook niet zo goed voor je gezondheid. Op 5 min lopen ben je in Kalamaki. Stel je daar geen leuk oud Grieks dorpje bij voor. Het is een lange drukke straat met veel winkels en restaurants. Je kan lopend naar het strand, maar beter is het busje van Caretta. Deze rijdt elke uur naar het strand. Zoals gezegd hebben wij ons prima vermaakt bij Caretta Beach, maar er zijn wel enkele punten die voor sommige kunnen aanleiding kunnen worden voor ergernissen. Denk aan de levendigheid van het complex, de wijze waarop de Britten hun vakantie vieren, de kleine kamers en de ligging tov het vliegveld.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2018

Complex waar bijna alleen maar Engelsen verblijven. De muziek staat keihard. De drankjes zijn slecht

Kamers zijn erg klein. Achterstallig onderhoud. Aan het eind van onze vakantie (na een klacht) een veel betere kamer gekregen. De muziek staat tijdens de aquarobics en aquazumba lessen echt kneiterhard!!! En ‘s avonds ook. De kwaliteit van het eten was matig. De drankjes ronduit slecht, zowel de frisdrank als de alcoholische drankjes. Al met al echt geen 4 sterren waard. De zwembaden en het waterpark is erg leuk voor kinderen. Handdoeken worden maar eens per 3 dagen gewisseld.

View from CHURCH OF SAINT DIMITRIOS OF KANESI
Zakynthos stad met church of saint dimitrios in de Bergen