Bitzaro Palace reviews

Mw. J. van de Weem - Toonen
Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Goed hotel en heel vriendelijk personeel

Bitzaro palace hotel is een fijn hotel. Alles was goed alleen jammer dat er s’avonds niets te doen is. Locatie is perfect ,de kamer was prima en het eten was erg variërend en lekker.

Laatst bijgewerkt: 8 november 2021

hotel kan beter

alles met trappen dus koffer langs de trap kleine all in om de twee dagen poetsen ligt dichtbij luchthaven veel betaald voor weinig

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

prima plek voor heerlijke vakantie

rustig, niet te groot complex. mooie tuin met veel groen. zeer vriendelijk personeel. goed eten en goede sfeer. geen animatie van betekenis, maar dat was ook de bedoeling. zoek je vertier dan moet je ergens anders heen.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2019

Fijn hotel, lekker eten en super vriendelijk personeel

Zie antwoord hier boven. Volgens gids bushalte op 50 meter, dit klopt niet helemaal en ook het strand was verder weg.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

mooi hotel met vriendelijk personeel

Mooi hotel, goede ligging, lekker eten, fijn personeel

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Relax, netjes, genieten,

Aangekomen bij bitzaro palace, viel ons direct de rust en prettige sfeer op. Alles was simpelweg top, personeel, kamers, faciliteiten, eten, drinken niks op aan te merken. Enige jammere vond ik het handdoekje leggen van (voornamelijk Engelse) hotelgasten, nu was dit voor ons niet persee een probleem, daar we eigenlijk altijd aan het strand lagen, maar de Paar keer dat we aan het zwembad waren, vond ik het jammer dat sommige koppels wel 4 bedjes hadden “gereserveerd”

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Fantastische complex met elke dat ander eten, hygiene zeer goed, niet voor gezinnen met kinderen

Zeer mooi complex met goede facailiteiten, elke dag ander eten in buffetvorm. Het is niet echt op kinderen gericht (wel baby's), geen entertainment. Zeer vriendelijk personeel. Complex ligt circa 600 meter van de zee, zeer aan te bevelen.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2019

Uitstekend

Het is ons uitstekend bevallen we raden het iedereen aan. Al het personeel is zeer vriendelijk en relaxt.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Super Hotel

Een prachtig hotel, heel erg vriendelijk personeel. Kamers waren erg netjes, bedden wat hard. Verder was het eten en drinken voortreffelijk. Wij hebben genoten en hebben een top vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2017

Kleinschalig, gezellig hotel

Mooie kamers! Elke dag werd er goed schoongemaakt. Prima eten maar wel erg weinig keuze. Lekker zwembad en meer dan genoeg bedjes om lekker van de zon te genieten. Stukje lopen naar het strand of de winkels maar goed te doen. Top vakantie gehad in dit mooie hotel.