Bitzaro Grande reviews

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Mooi en goed hotel op loopafstand van het centrum!

Mooie gerenoveerde kamers die elke dag schoongemaakt worden, vriendelijke mensen die hard werken. Het eten is geweldig, elke dag iets anders, vers gemaakt en het zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk!!! Het strand is vlakbij waar het ook heerlijk is. in 1 woord: Wij vonden het er geweldig!

Laatst bijgewerkt: 22 september 2018

Goed Hotel weinig op aan te merken zou allen wat meer animatie mogen zijn

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2018

Aanrader en voor herhaling vatbaar.

Zeer goede service, voldoende ligbedden met parasol bij het zwembad zodat je op elk moment van de dag een bedje hebt. Kamer zeer netjes en schoon. Centraal gelegen, strand en centrum op loopafstand. Een top accomodatie!

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2017

Grandioos hotel!!

We hebben met gezelschap van 8 personen heerlijk genoten van de goede zorgen en vriendelijk van personeel.Het eten was super in 14 dagen dat wij er waren niet een keer het zelfde gehad iedere keer in andere variatie.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2017

Een ECHTE aanrader.

Bitzaro Grande Hotel is een mooi en super schoon hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten, het zwembad, de massage, de kamers, het was allemaal perfect!!

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2017

Heerlijk hotel op mooie ligging

Vriendelijk en behulpzaam personeel, eten was gevarieerd en goed. Ligging vh hotel was goed, mooie kamers, al met al. ruim voldoende.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

Uitstekend hotel.

Zeer goed hotel. Eten en drinken heel goed en ontzettend vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2017

Mooi hotel, wel dicht bij vliegveld

Prima hotel, goed eten, zou iets meer grieks mogen...wel langs vliegende vliegtuigen, maar diit went gauw en stopt snachts. Voor ons geen reden om niet terug te keren.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2017

aanrader

het hotel heeft bijna aan alle verwachtingen voldaan. De drank sávonds bij het eten vonden wij iets minder. Bier was niet echt koud mede door de warme glazen. Maar over het geheel fantastisch

Ingang hotel
Buitenterras 1