Katerina Palace reviews

Hr. G. Perdok
Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

We zaten in het nieuwe gedeelte van de accommodatie,keurig

Geweldige accomodatie

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

Geweldig hotel

Prachtig gerenoveerd hotel mooie Kamers geweldige airconditioning heel schoon

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Prima schoon gezellig

Het was een fijn hotel met zeer vriendelijk personeel en heel schoon. Wij hadden de familie kamer wat erg goed was bevallen

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2018

In eerste instantie vonden wij de kamer oudbollig, maar dat zag je al snel niet meer. We hebben heerlijk geslapen op de bedden. Beetje jammer dat het geen tweepersoonsbed was maar 2 1 persoons die tegen elkaar waren geschoven. De douche was een drama. Heel klein en steeds koud of bloedheet.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2018

Gastvrij

Vriendelijke mensen die er alles aan doen om het verblijf perfect te verzorgen. Ideaal voor gezinnen. Kinderen hebben echt een streepje voor...

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2018

goed hotel zeer vriendelijk personeel

Goed hotel, ontbijt buffet uitstekend genoeg aanbod, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2018

Mooi hotel, mooie zwembaden, prima uitvalsbasis

Wij hebben via Dreizen een auto gehuurd die we op het vliegveld al op konden halen. Daarna zijn wij naar het hotel gereden. Het hotel zit aan een straat met allemaal restaurantjes en winkeltjes, erg leuk! De auto kan je prima parkeren op het terrein van het hotel. Het strandje van argassi stelt niet zoveel voor, is vaak maar een handdoek lengte lang en het wordt een beetje geblokt door hotels (je moet een steeegje vinden of door een hotel heen lopen). Maar met de auto kan je het hele eiland bereiken. De hoofdwegen zijn voorzien van asfalt en de laatste stukjes zijn vaak steenachtig. De maximale snelheid is 50 km per uur op het hele eiland (al houd niet elke griek zich hieraan). Met de auto ben je binnen 70 minuten van de ene kant van het eiland naar de andere kant. Je komt met de auto op de mooiste plekjes.. prive strandjes waar je helemaal alleen bent, kleine baaitjes, prachtige bergen.. echt een fenomenaam eiland! Wij zijn in begin/half mei 2018 geweest en dan is het seizoen net gestart. Sommige dingen zijn nog dicht andere zijn nog aan het verbouwen. Een prima periode zou naar mijn isee begin juni zijn. Het hotel is erg mooi, leuke rustige muziek bij het zwembad. De bedden zijn erg hard.. en het ontbijt is engels (bacon, eieren, bonen, worsten, fruit, cornflakes, broodjes, jam, etc) Prima hotel met heerlijke restaurantjes op loop afstand. Maar het beste ks gewoon een auto huren en het hele eiland over. Wij zijn 10 dagen geweest, dat is heerlijk!

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2018

Prima hotel , ontbijt ook goed zeer netjes iedere dag kamer schoongemaakt

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

Mooi hotel en prima ligging

Prima hotel en goede ligging. Hotel heeft wel wat achterstallig onderhoud. Badkamer moet nodig gerenoveerd worden. De schoomaak in het hotel is prima en de handdoeken werden dagelijks vervangen. Wanneer je gebruik wilt maklen van de koelkast, moet je daarvoor betalen.(beetje belachelijk)

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2017

redelijk hotel voor griekse begripen

deels verouderd hotel met name het hoofdgebouw fam.kamer is zeer gedateerd

De kamer
uitzich uit onze kamer