Boletsos Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Strand viel erg tegen(vuil)

Voor het appartementencomplex staat een benzinepomp die je s'avonds goed rook. Onze uitgang van het app. was precies op de achterkant hiervan waar je niet vrolijk van werd.Op het balkon zaten we tegen een trap en muur aan te kijken en het groen wat er stond was onverzorgd.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Mooi appartement met mooi uitzicht. Wel afhankelijk van waar je zit.

Wij hadden een mooi appartement op een mooie plek. Niet allemaal zulke mooie plekken. Heel slecht bed, te kleine douchebak en losse wc zitting en bril.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Heerlijk zwembad en zo op het strand

Wat we verwacht hadden mede door de info van de medewerkers van d-reizen, kwam helemaal uit . Mooie vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Mooie appartementen

Alles voor handen. Zat op de begane grond met appartement. Hrt zit aan een drukke weg maar heb je geen last van. Winkels en restaurantjes dichtbij alles op loopafstand. Het enige wat mij verbaasde is dat je 8 euro per dag moet betalen voor de airco. Zonder was geen doen maar heb net de gids er op na geslagen nergens staat dat de airco tegen betaling is. Dat is een minpuntje. Kost je toch nog wat geld voor 12 dagen.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2017

Heerlijk rustig

Goede ligging, je loopt zo het centrum in met restaurants

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2017

niet voor de volgende keer.

wij zaten aan de voorzijde waar veel verkeer door denderde, de afstand was ongeveer 15 meter.. aan het gebouw was ook een benzinestation aanwezig waar de hel dag voertuigen langs kwamen om te tanken.deze pomp behoorde bij de eigenaresse.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

prima app. als jet op de bovenste verdieping zit

Jammer dat je geen invloed heb op het appartement dat je wil. Als je beneden zit , zit je een meter van het terras va de snackbar. Op de bovenste app. is het wel prima en heb je mooi zeezicht. Verder is er geen ontbijt buffet. Je kunt kiezen uit 3 ontbijtjes. Deze zijn niet slecht, maar je eet wel vaak het zelfde. Wij vonden de bedden prima en het app. was netjes maar sober. Balkon was zeer ruim met 4 comfortabele stoelen.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2017

prima app. als jet op de bovenste verdieping zit

Als je een app. heb op de beneden verdieping kijk je de gehele dag aan tegen het terras van de snackbar.( ( 1 meter van je balkon) Heb je een bovenverdieping dan heb je daar geen/minder last van. Je kunt dit niet aangeven bij het boeken van het app.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2017

Kleinschalig complex

Leuk en kleinschalig complex met snackbar en zwembad. Zit direct aan het (zand)strand. Winkels, supermarkten en restaurants op loopafstand. Zeker een aanrader!