Korfiati reviews

Gerard van Kruijsbergen
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2023

Korfiati appartements

algemeen; +zéér vriendelijk personeel +fantastische locatie/uitzicht +heerlijk kleinschalig +erg gezellige barkeeper (sfeerbepalend👍🏽) -veel zwerfkatten +\-leuk zwembad, alleen weinig onderhoud/schoonmaak. Water was eerder groen dan blauw. appartement; -gedateerd, +airco -badkamer oud, deels kapot, veel kalk en blauwe koperuitslag. -erg kleine douche. -schoonmaak liet te wensen over. Werd soms vergeten. Als je ‘t zei, dan was ‘t “sorry” en kwamen ze alsnog.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2023

G. Spierenburg
Laatst bijgewerkt: 19 september 2023

Eenvoudig appartement

Studio’s zijn erg klein en toe aan een renovatie. Als de badkamer deur dicht heeft gezeten ruik je een rioollucht ondanks dat er een raam open staat. Er was geen WiFi. Na klacht konden wij naar een appartement. Deze was ruim. Douchecabine is uiterst krap. En de keuken inventaris een aller gaartje. Als de schoonmaakster een vrije dag heeft wordt je kamer niet schoongemaakt

R. Van Soest
Laatst bijgewerkt: 14 september 2023

Het uitzicht was gelukkig wel perfect

Ook deze accommodatie van deze pakket reis was toe aan een update vooral de badkamer is niet van deze tijd Een ander nadeel was dat de poolbar waar ons balkon aan grensde tot royaal na 12 uur snachts door ging net harde muziek en hadden we de pech dat er een groep jongeren zat die iedere avond volop aan het feesten was en zeer luidruchtig hun appartement daarna opzochten Na 23.00 stilte had acceptabel geweest

J. Hoekstra
Laatst bijgewerkt: 6 juli 2022

Fijn appartement met prachtig uitzicht

Mooie appartementen met prachtig uitzicht. Grote bedden maar een super kleine douchecel.

W. Kampers
Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Goede bedden, hele kleine douche,leuk complex, lieve mensen

m. Van Broekhoven
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Gezellig hotel met een mooi uitzicht .

Iets wat verouderd hotel , badkamer mag best een flinke opknapbeurt krijgen. Maar ondanks dat toch een leuk hotelletje.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2019

mooie ligging met prachtig uitzicht

is wel iets gedateerd maar je bent toch de hele dag buiten . muziek bij de buitenbar wel te hard en steeds hetzelfde, was soms erg storend. Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

Super.

We komen hier al meer dan 13 jaar en soms 2x per jaar. Dat zegt genoeg toch....

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2019

Eenvoudig appartement op een prachtige plek. Mooi uitzicht schoon en de mensen zijn gastvrij.

Appartement