George & Dawn reviews

Hr. H. Pater
Laatst bijgewerkt: 25 september 2023

Mooi kleinschalig appartementencomplex schoon netjes en ruime studio,'s overal mooi dichtbij supermarkt met verse broodjes s'morgen.(zelfs op bestelling).

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023

Fijne accommodatie !

Zo naar ons zin gehad! George and Dawn zijn geweldig gastvrij! We zijn dit jaar hier voor de tweede keer geweest. De kamers zijn voor Griekse standaarden perfect. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Fijn zwembad en fijn dat er een supermarkt onder het complex zit. Dorpje op 7 minuten lopen. Prima te doen. Tip: huur een vervoersmiddel om het eiland te verkennen. Pas alleen op, griekse verkeer is iets anders dan in Nederland

Mw. R. Kamphorst
Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Eenvoudig en goed

Het is 10 min lopen naar het strand , goed te doen . Wel een kort strand op deze plek. Beter een scooter of fiets huren in het dorpje en iets verder naar leukere stranden . Wil je rust is dit een prima plek . Dawn is erg vriendelijk . Je betaald wel 15 euro voor een airco en ja per dag WiFi is 5 euro in de week . Wij hadden kamer aan zijn van het zwembad op de bovenste verdieping en dat was prima . Het is iets gedateerd allemaal maar wel prima . Je kunt iets te drinken en eten krijgen bij de poolnacht . Allemaal Nederlanders in dit hotelletje .

Mw. T.A.M. Reintjes e/v Doornbos
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Super verblijf! Zeker voor herhaling vatbaar

Een gezellig complex met fijne eigenaren. Naast het zwembad met bijhorend bar heb je een supermarkt recht onder het complex. Fijne ligging, strand vlakbij en een fijn restaurant naast de deur.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Simpel, netjes, prima

Strand was niet geschikt voor kinderen, dit was een van onze belangrijkste zoekcriteria bij t reisbureau. Hierdoor genoodzaakt met taxi naar een fatsoenlijk strand te gaan. Dawn en dochter Anastasia waren super! Vader George keurig! En voor zoon Dennis was alles teveel! Zelfs een cappuccino (waar €3,50 voor gevraagd wordt) maken lijkt teveel moeite. Hotel keurig! Bedden ok! Douche alleen handdouche is lastig. Verder prima vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

prima ligging om dingen te ondernemen

wat ons tegen viel is dat je per telefoon of tablet p.p. 5 euro per week betaald en voor de airco in een tweekamerapp.10 euro per dag.verder is het daar rustig en het strand is verder weg dan 400 meter.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2018

Redelijke accomodatie

De kamers waren mooi maar wel veel schimmel in de douch zowel in de hoeken als onder de deur! Haar in de putjes terwijl wij geen lang haar hebben! Twas niet schoon!!!!! Eigenaren soms beetje knorrig

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2018

Hebben genoten willen echt nog een keer terug

Super mooi eiland,echt een aanrader en bij George and Dawn voelde we ons welkom en thuis

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2017

maisonnette is prijs waard lager gelegen appartementen niet

wij logeerden op de 3e etage in een maisonnette. de lagere etages hebben geen uitzicht door de muur van het zwembad dat is jammer.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2017

Schoon en dawn erg vriendelijk en behilpzaam

Eenvoudig maar alles is aanwezig, prijs/kwaliteitverhouding prima!