Bougainvillea reviews

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Een heerlijk omgeving fijne mensen en een hele goede keuken.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Een heel gezellige en mooie appartementen complex

Wij hebben hier genoten van het lekkere eten, de gezelligheid en de eigenaren en de mensen die er werkten waren heel vriendelijk. We hebben een fantastische vakantie gehad. Een aanrader voor iedereen die van gezelligheid houd,

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Mooi appartement en vriendelijk personeel

Uiterst vriendelijk personeel, wij zaten in een mooi ruim schoon appartement. Deze werd ook bijgehouden met schoonmaken. Bijna elke dag een opgemaakt bed, schone handdoeken etc. Je kunt er prima eten. Het heeft een prachtige mooie uitstraling/sfeer met mooie beplantingen.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2019

Heerlijke plek voor weekje vakantie

Leuke accomodatie, schoon, vriendelijk personeel, lekker eten, genoeg ligbedden.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

prima onderkomen

prima en compleet complex voor een zorgeloze vakantie

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

Mooi appartement.

Schoon netjes lekker zwembad rustig. De bediening zou wel wat beter kunnen zijn

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2019

Dit jaar voir de 2e keer geweest. Vriendelijk personeel. Goed eten. Om de dag kamer schoon en schone handdoeken en beddengoed

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Heerlijk vertoeven.

Wij komen hier al jaren. Mooi appartement , Goede Bedden. Minpuntje: voorheen kregen we on de dag 1 grote en Klieine handdoek. Dit is teruggebracht naar 1 handdoek in de 2 dagen. OOk de prullenbak voor het wcpapier werd om de 2 dagen geleegd. Niet zo fris.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2019

Top plek om te verblijven

Deze locatie is een absolute aanrader die in mijn optiek te laag wordt beoordeeld Wij gaan er zeker naar terug Niets is teveel voor het personeel ....Klasse

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

bloemrijk en gezellig, klein hotel

Alleen Wifi in ontbijt/ restaurant gedeelte!!!! Alleen airco tegen betaling van 10 euro p/dag.Zeer goede keuken.Geen ontbijt buffet.

Uitzicht balkon
Griekse avond