Aegean View reviews

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2022

Schitterend

Werkelijk een schitterende locatie met vriendelijke mensen en mooi uitzichtt

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2019

Mooi netjes en zeer vriendelijk personeel

Leuke huisjes met balkon en zeezicht. Leuk zwembad met ligbedden. Alles is schoon en redelijk goed onderhouden. Personeel is heel aardig en supervriendelijk. Mogelijkheid om auto te huren bij het hotel.

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2019

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed

Mijn dochter en ik werden zeer vriendelijk ontvangen. We werden geholpen met onze koffers en kregen uitgebreide tips en informatie over Santorini. De kamer was simpel maar erg schoon. We hadden geen ontbijt erbij geboekt maar aten de eerste ochtend en avond in het hotel. Eten was prima en de prijs was ook oké. Personeel is zeer vriendelijk en staan altijd klaar met tips, info en een glimlach. Op de laatste dag kregen we gratis ontbijt na het uitchecken. Ligging is perfect. Vlakbij het strand en de bushalte. Je kunt dagelijks met de bus naar Fira. Ik ga zeker nog een keer terug!

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

Mooi ,ruim en schoonappartement

Vanuit het vliegtuig is de accommodatie te zien en het strand is mooi op 500mtr lopen en de ligbedden zijn voor een kleine prijs te huren en de Boelevaar is er een zeer ruime keus aan vele restaurantjes en winkeltjes.

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2017

Geen vier sterren waard

Eten was eentonig , apparaten van de fitness deden het allemaal niet .. airco vaak kapot . Was teleurgesteld .