Evelin reviews

9,7

Hr. A.J. Hoogstraten
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2023

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel met voor ons voldoende faciliteiten, lekkere bedden en voortreffelijke schoonmaak. Strand op loopafstand. Fijne gezellige (ontbijt)bar en overal zeer vriendelijk behulpzaam personeel. We komen zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Het was er heerlijk vertoeven, vriendelijke medewerkers en zo dichtbij centrum, strand en eettentjes. Alleen de matrassen moeten anders, of overal een goede matrastopper op, maar mijn zus en ik en eigenlijk al de gasten hadden last van de veel te harde matrassen. We kregen wel op onze vraag een dikke deken om op het matras te leggen en een extra kussen.

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2019

Schoon vriendelijk

Evelin ziet er netjes uit , personeel is heel vriendelijk tot aan de nachtportier aan toe. en probeert je verblijf daar zo aangenaam mogelijk te maken. het zwembad laat wat te wensen over geen parasols en het heeft wat onderhoud nodig.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

Fantastisch gezellig en knus appartemen

Heerlijk Appartement, waarbij de gasten goed verzorgd worden door zowel de huishouding met elke dag schoonmaak. Ook bij de Bar is het gezellig door de benadering van het personeel. Deze betrekt iedereen bij de sfeer.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2017

gezellg familie hotel

Je wordt vriendelijk ontvangen, ben je vaker geweest , dan is de ontvangst zeer hartelijk. Personeel is erg bekwaam en betrokken bij zijn gasten. Kom je alleen , dan wordt je er snel bij betrokken. Je voelt je niet alleen. Altijd belangstellend. Prima eten en drinken. Ontbijt wordt op een dienblad geserveerd. Onverwacht een schaal met druiven op je kamer , 's avonds vers fruit bij de bar etc. etc. Be er nu al 5 keer geweest en ga volgend jaar weer, een tweede thuis geworden.