Doryssa Seaside Resort reviews

Samos

Super resort

Laatst bijgewerkt: 21 september 2023

Heerlijke plek

Wij zaten in de village, een heel gezellig Grieks dorpje. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk, alles is netjes en schoon. Het ontbijt was heel uitgebreid en het was buiten heel gezellig eten. Wij hadden geen all inclusive omdat we liever ook de restaurants ergens anders uit proberen. Zwembad is heerlijk en de zee waar het Doryssee aan ligt ook. Er komen een aantal vliegtuigen per dag over. Wat ons betreft niet storend en juist relaxed dat je zo dicht bij de luchthaven zit. Wij gaan zeker nog eens terug!

Mw. D.P. Labree
Laatst bijgewerkt: 4 september 2023

Heerlijke vakantie

Echt een heerlijk hotel met alle wat je nodig hebt om je vakantie tot een succes te maken. Hotelkamer mag wel een beetje vernieuwd worden. Wel werd de kamer dagelijks netjes schoongemaakt. Aan het strand kon je om de dag nieuwe strandbaden haken ideaal als je er langere tijd bent en niet wilt wassen De restauraties waren heerlijk. Echt een aanrader al met al

Hr. J.J.M. Kuijpers
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2023

Fijn resort

Fijn resort, het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt is een feestje! Als enige opmerking vind ik de prijzen van de drankjes en eten is veel te duur. Een cola voor € 5,- is buitensporig. Het eten is overigens wel erg lekker. Op loopafstand in het dorp zijn goede restaurants te vinden. We aten eigenlijk alleen tussen de middag in het hotel. We komen zeker nog een keer terug!

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2023

Mooie, goedgelegen accomodatie

Ligt uitstekend tov het strand en het stadje, behulpzaam personeel en heerlijke bedjes, zowel op het strand als bij het zwembad en ook meer dan genoeg. Uitgebreid goed ontbijt buffet en ook van alles genoeg. Kortom prima plek!

Mw. J. van der Steen
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2023

Heel weinig stopcontacten in de village

Hr. R. Raymon Raymon rhtbinken@ziggo.nl
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Mega mooi hotel / resort

Een mooi haventje op10min lopen Met lekkere restaurants en winkeltjes

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Mooi hotel met prachtige tuin, bij strand en op loopafstand van het gezellige Pythagorion.

Mooi hotel, goede en schone kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel, prachtige tuin, aan het strand. Perfecte ligging op loopafstand van Pythagprion, maar ook goed vertrekpunt om het eiland te verkennen. Minpunt vind ik dat je voor de ligbedden op het strand moet betalen, ook de all inclusive gasten.