Venus reviews

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

Zwemparadijs met uitzicht op de bergen

Genieten op dit mooie eiland in dit fijne hotel. Marie José is een prima gastvrouw en het personeel zeer vriendelijk. Het ontbijt is erg gevarieerd, de kamers erg schoon met televisie. Hoogtepunt is het zwembad, heerlijk baantjes trekken en daarna een drankje uit de bar nemen of een lekkere salade bestellen

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

heel goed

super schoon. badkamer zou een beetje groter mogen zijn

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Prachtige lokatie ..vriendelijk personeel echt een aanrader

Heel mooi schoon hotel met een prachtig zwembad en heel vriendelijk personeel.Leuke kamers en elke dag schone handdoeken.Ontbijt was prima en aan de bar veel variatie aan broodjes,snacks en drinken.Ik vind het een aanrader.Daarbij is Samos een heel leuk eiland met leuke stadjes.baaien en niet overvol met toeristen.En de Grieken zijn fantastische mensen.Heel erg vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Geweldige service, vriendelijk personeel, ideale ligging om er op uit te gaan

Hotel Venus is de ideale uitvalsbasis voor Kokkari, alles is op 5 minuten loopafstand, Het hotel is erg schoon, en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel an sich is wel wat gedateerd, maar wel erg schoon en de bedden liggen ook goed. Zou wel adviseren om airco en een koelkast te nemen. Wij zijn zelf in juli gegaan.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2017

Super schoon

Zeer schoon en goed hotel met een gewoon maar voldoende ontbijt.