Lambros reviews

Hr. S. Hoekman
Laatst bijgewerkt: 15 september 2023

Ligging uitstekend schoonmaak en handdoeken om de 2 dagen poolbar dicht.

Mw. A de Leeuw
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2023

Klein maar fijn

Kleinschalig maar prima voor een vakantie in Griekenland

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2023

Aanvaring manager na klacht

Omdat er nagenoeg geen Wifi ontvangst was in het appartement, er op een dag met weinig zon geen warm water was, er geen hulp was aangeboden was de koffer naar de tweede verdieping te sjouwen over een smalle trap besloten we de tui reisleider hiervan op de hoogte te brengen. Tevens ook aangegeven dat doorgangen in het appartement gevaarlijk laag zijn. De reisleider heeft contact gehad met de manager. Voor zover mogelijk zijn de klachten verholpen en zijn we akkoord gegaan met de compensatie. De volgende werden we echter opgewacht door de manager en echtgenoot. Als een klein kind ten overstaan van andere gasten werd ons' de les gelezen'. Volgens haar waren de klachten ongegrond. Het was een naar gesprek en heeft de vakantie flink beinvloed. Elke keer stress om haar tegen te komen. Voor ons nooit meer hotel Lambros in Kokkari.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Kleine kamer met uitdagende douche maar zeer gastvrij

Simpele kamer in familie hotel waar ze blij zijn dat je daar je vakantie wil vieren. Ontbijt is prima en avondeten buiten de deur is zeer gezellig en betaalbaar. Voor ons zeker een plek om terug te keren zowel hotel als omgeving.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2017

Geweldig super schoon en erg vriendelijk

Dicht bij het strand,volop leuke restaurantjes in de buurt. Als je een goede strandtent zoekt ga je naar Stella in de Alfa bar met gratis parasol en ligbedden en een overheerlijke lunchkaart Als je er bent geweest kun jee ligbedden voor de volgende dag reserveren.