Alkion reviews

5,3

Laatst bijgewerkt: 16 september 2020

Rustig en schoon kleinschalig appartementencomplex.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Mooi complex.Heel verzorgd en rustig.

We hebben erg genoten van Alkion. Mede door EVA , die er voor zorgde dat alles blinkend schoon was !

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Perfect.

Netjes onderhouden, iedere dag schoonmaken en schone handdoeken, vriendelijke en gastvrije dame. Doet alles om het je naar de zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2018

hotel heeft géén zwembad, prijs/kwaliteit prima

Misleidend informatie op websites: hotel heeft géén zwembad, zwembadfoto wordt wel gebruikt bij alle touroperators. PLUS: - ruime kamer, elke dag schoonmaak - elke dag vers fruit en eitjes - Nederlandse boeken en tijdschriften aanwezig - koffiezetapparaat, waterkoker, tosti apparaat aanwezig MIN: - Niet schoon, appartement is waarsch in okt voor het laatst schoongemaakt. Daarna de deur gesloten en toen wij kwamen (nieuwe seizoen) even handdoeken neergehangen en bed opgemaakt. Maar vloeren waren vies!!! Ook in de hoeken en randen viezigheid. - Appartement is inclusief airco, maar LET OP! Deze kun je pas vanaf 1 juni gebruiken! - Appartementencomplex zit NIET aan het de hoofdweg! - Er is geen receptie open. - Je kan nergens ontbijten en er is ook geen relaxruimte zoals wel is vermeld - sleutel maar in deur gelaten bij vertrek, niemand aanwezig