Sun Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2022

Vriendelijk

We werden goed geholpen toen we een andere kamer wilden omdat de eerste niet aan onze boeking voldeed. Jammer dat deze kamer erg verouderd was en stonk wanneer de airco aan stond. Er is wel een groot verschil in het soort kamers, wat je vooraf met het boeken niet weet. Er word natuurlijk alleen met de gerenoveerde kamers geadverteerd, helaas. Verder erg vriendelijk personeel, goede ligging, fijne autohuur in het hotel, een prima fitness en een prima zwembad en direct aan het strand en dat maakte bovenstaande weer goed.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Netjes, goed verzorgd en aardig personeel

Zie korte omschrijving. Eind april was er nog weinig te doen in het resort. Vanaf mei wel, zoals minidisco en andere shows of activiteiten.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2021

Mooi hotel

Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed georganiseerd.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

schoon, alles aanwezig, netjes

vriendelijk personeel,mooi uitzicht, voor ouderen is het soms lastig om in en uit zee te komen, ligbedden en parasol zijn prima

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Goed en net hotel

Prima verblijf .Schoon en netjes, Prima ligging ,zeer vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Alles is zo als in de gids is beschreven zo ook de foto,s in een woord geweldig

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

Friendly, clean and child oriented.

Breakfast Buffet: Top. Staff: superfriendly and supportive. Facilities: perfect. Seaside: wonderful. Entertainment: for the one who likes it it has been amazing, for all the other ones it has been a bit problematic to wait until 11 pm to have some peace (only regarding the rooms in the same area of the main stage).

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Groot complex

Twee locaties drukke weg er tussen. Niet hinderlijk. Locatie met quit adult pool was netjes, mooie bedjes, ruim. Maar niet rustig. Veel kinderen. Daar werd niet opgelet. Veel vliegtuigen de hele dag laag over. Niet hinderlijk.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Prima resort op super locatie

Locatie is ideaal, gelegen aan fijn strand (kiezels aan waterlijn), altijd lekker windje. Je loopt zo naar leuke winkelomgeving met een keur aan gezellige restaurants. Het complex en de kamers zouden wel een upgrade kunnen gebruiken, maar het is schoon, netjes en alles werkt, voor ons goed genoeg.We komen hier al 7 jaar, dat zegt genoeg.

Vanaf het strand
1 kamer appartement