Paleos reviews

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

Prima accomodatie, wel veel overlast vliegtuigen en drukke weg

Paleos is gelegen aan een drukke verkeersweg. Verkeer komt morgens om 5 uur op gang en dat eindigt pas in de kleine uurtjes. Daarnaast voert de aanvliegroute van Rhodos AirPort vlak achter het hotel en dat geeft veel geluidsoverlast en luchtverontreiniging. Ca. 60 vluchten per dag. Om de geluidsoverlast tegen te gaan ben je genoodzaakt om deuren en ramen te sluiten en dat druist in tegen het fijne vakantiegelden. Onze kamer lag buiten WiFi bereik wat we minder vonden.

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2019

Goede accommodatie

Groot schoon appartement, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten. Kindvriendelijke accommodatie met fijn zwembad en loopafstand naar het (kiezel)strand.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2018

Goed appartement.

Goed en ruim appartement aan de doorgaande weg; deur dicht en je hoort er niets van. Het ligt goed ten opzichte van het vliegveld, Rhodos-stad, strand en diverse andere bezienswaardigheden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement wordt iedere dag schoon gemaakt en je krijgt ieder dag schone handdoeken. Qua servies, bestek en pannen is het heel summier, zelf koken is niet echt mogelijk. Dus dan maar iedere dag uit eten. Het zwembad is ruim en heeft veel zonnebedden. Er waren bij ons bezoek veel Engelsen die hun handdoeken lieten liggen en zo de bedden toe-eigenden. Hier werd helaas niets door het personel aan gedaan.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2017

Schoon, vriendelijk personeel

Goede prijs kwaliteitsverhouding, helaas aan doorgaande weg