D'Andrea Mare reviews

Hr. M.C.A.N. van Eldijk
Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2023

Mooi hotel

Mooi hotel. Uitgebreide buffets. Heel schoon. Personeel heel vriendelijk. Ligt iets afgelegen en nabij vliegveld. Ik heb mij zeer goed vermaakt.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

D'Andrea Mare

Prima hotel heelijk eten, ben hier voor de3 keer mooi schoon zwembad en.heerlijk strand aan.zee

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Prima accomodatie

Prima hotel, goed verzorgd, gastvrij en veel keuze uit goede eten en drinken. Tevens elke dag veel te doen en voor elk wat wils.

Laatst bijgewerkt: 26 december 2021

heerlijk rustig

john berkmortel
Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2021

gezellig maar verouderd hotel

Als je van vliegtuig spotten houdt bent u hier aan het juiste adres. hotel ligt precies op de aanvliegroute van het vliegveld. Het eten is vaak koud en weinig uitnodigend. temperatuur is zodanig dat je aantekeningen moet zetten ivm voedselveiligheid. regelmatig geen warm water met douchen, ook had de douche geen druk. strand is een kiezelstrand, op strand zelf veel aangespoeld afval. wel uitstekend geschikt voor kitesurfers. Ligging hotel prima als je naar Rhodos stad wilt. Animatie team super, voor kinderen als volwassenen, top.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Na 21 jaar d’Andrea Mare behoeft het eigenlijk geen uitleg, Wij beschouwen het als ons tweede huis en verblijven daar twee keer per jaar. Wij zijn echt verknocht aan dit hotel. Al het personeel is supervriendelijk, het eten vinden wij uitstekend en het animatie-team is top.en ja, je zit in de aanvliegroute maar dat is bekend en wij vinden dat totaal niet storend. Wij vinden d’Andrea Mare een echte aanrader.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

Super verwend

Hartelijke ontvangst niets is te veel en uitgebreide uitleg over alles en allebei tips voor uitstapjes gekregen

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2019

Super leuk hotel, vriendelijk personeel, nette kamers en lekker eten.

D Andrea mare, was een super leuk hotel op Rhodos. Ondanks dat wij wisten dat wij op een aanvliegroute zaten, viel dit toch echt tegen, gemiddeld 40 a 50 vliegtuigen per dag die overvliegen en dan wel zo’n lawaai dat je echt je gesprek moest stoppen. Dit vonden wij toch wel erg hinderlijk. Verder keurige kamers met heerlijke bedden super leuk zwembad en animatie team. Bep shows waren echt op hoog niveau....klasse met welk enthousiasme dat blijven doen. Ook het eten was heerlijk en redelijk gevarieerd doen iig hun best. Het eten was absoluut goed maar kunt/mag het qua all in gewoon niet met bv Turkije, Egypte of Marokko vergelijken. Nadeel vonden wij nog wel de bijkomende kosten voor een kluis en de airco (deze (de airco)was pas vanaf 15 juni gratis, ook dit wisten we, maar wel jammer dat het 10 juni zo warm werd dat je echt niet meer kunt slapen en dan toch echt graag airco wilt je er dan voor moet betalen.) zelf vind ik toch wel dat dat toch echt bij een all in prijs hoort in te zitten, mede als de kluis, beetje jammer. Voor de mensen die zich af laten schrikken door het geen alcohol voor 14.00 uur ‘s middags dit valt reuze mee en gaat alleen om cocktails en sterke drank. Maar je kunt echt al eerder bv bij de lunch al een biertje of wijntje krijgen geen probleem. Kortom super leuk hotel en vooral bestemming ook, want oude Rhodosstad is echt geweldig je vind er elke keer weer nieuwe straatjes pleintjes of overblijfselen van vroeger die je de vorige keer nog niet ontdekt had. Ook Lindos en Symi leuk om heen te gaan of een auto huren en t eiland over rijden.

Uitzicht vanaf de hotelkamer
Zwembad