Blue Bay. reviews

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

2 gezinnen samen met 4 kids

Fijn hotel, nette ruime kamer. Heel vriendelijk personeel en een heel tof annimatieteam! Wij waren in augustus zonnebedjes waren er toch net te weinig, rond 10.00u kun je zo her en der misschien nog net 3 ligbedjes bij elkaar sprokkelen. In de avond tijdens de shows (die zijn echt super tof) hebben ze (in het hoogseizoen) te weinig zit plekken. Ook hier moet je weer stoelen en een tafel bij elkaar sprokkelen en met een beetje geluk kun je dan nog bij de show locatie zitten. Wij hadden all-in. Eten is prima in het hotel, niet erg veel afwisseling. Maar buiten de deur eten is ook echt niet duur en erg lekker! De drankjes waren ook prima, zelfs tot 0.00u in het concept, terwijl internet anders aangeeft. Het nadeel was wel ook nu weer dat er te weinig glazen en bekers waren waardoor je soms te lang moet wachten of de beker die je krijgt nog kan smaken naar het drankje daarvoor. Het geheel van eten en drinken bij de bar en de pizza corner is goed hoor, maar soms ook erg lang wachten totdat het klaar is. Het personeel doet echt hun best en is super aardig, maar voor het hoogseizoen staan ze net met te weinig mensen waardoor er langere wachtrijen ontstaan. Bij het eten in de buffetzaal wordt wel continu het eten aangevuld, werken ze heel fijn met een tafel indeling waardoor je snel plek hebt maar ook niet iedereen als een malle door elkaar loopt. Fijne verschillende zwembaden en toffe glijbanen voor de kinderen leeftijd 9-12-13-15 jaar.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2022

Zeer fijn om daar te vertoeven

Het is voor mij het eerste hotel waar een afspraak is omtrent de "ligbedjes". Strenge controle van 07.00 tot 10.00 uur. Leg jij je handdoeken en gaat weg, worden de handdoeken eraf gehaald. Eerste dag was schrikken, aangezien de luchthaven zo dicht bij het hotel is zijn de overvliegende vliegtuigen al aan het indalen waardoor ze letterlijk boven het hotel vliegen. Dag 2 kijk je er niet meer van op. Ontzettend veel te doen in het hotel overdag en 's avonds. Shop en winkel plezier, dat moet met de bus of taxi Wellicht heb ik het over het hoofd gezien, maar het aquapark ligt NIET in het resort. Je moet de straat oversteken.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2022

Super hotel wat goed onderhouden word. Het personeel is heel behulpzaam en super vriendelijk. Schone kamers en uitgebreid eten. Super vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Mooi hotel met vriendelijlk personeel

Mooi hotel met een goede centrale ligging. Vriendelijk personeel, goed eten en goede faciliteiten

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Goed georganiseerd hotel met vriendelijk personeel

Een mooi hotel voorzien van alle noodzakelijke faciliteiten, de ligging van het hotel is om twee redenen wat minder goed. Het hotel ligt aan de noord-west kant van het eiland, hierdoor waait het er best veel, in het voorjaar is het daardoor wat koeler (dit kan in de zomer natuurlijk erg lekker zijn). Daarnaast ligt het hotel onder de aanvliegroute van de airport van Rhodos dus heb je de hele dag (om de 5 a 10 minuten) een vliegtuig dat overvliegt.

Laatst bijgewerkt: 19 april 2022

Heerlijk hotel, goede prijs/kwaliteit, met supervriendelijk personeel

Ben met een vriendin geweest en we hebben erg genoten van onze all inclusive vakantie. Eten was goed en elke dag zat er wel iets nieuws bij. Hoofdgebouw is volgens mij luxer/al meer gerenoveerd dan het bijgebouw waar wij zaten. Deze verdient qua afwerking nog wat aandacht, maar wij vonden het prima. Ook in het bijgebouw ging het restaurant gedeelte open toen het wat drukker werd, dus daar werd goed op ingespeeld. Dit was iets minder uitgebreid dan restaurant in het hoofdgebouw, maar je kon zelf de keus maken naar welke je ging. Meerdere zwembaden en alles was goed verzorgd. Al met al een dikke prima.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2016

Ligt afgelegen kunt niet zo even een dorpje inlopen erg jammer

Zeker een auto huren om leuke plekjes op te zoeken. er is verder niets In de buurt

Wesley Volken
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2016

Mooi en gezellig resort in prachtige omgeving

Vorige week thuis gekomen na 8 dagen Blue Bay Beach. We hebben een fantastische week gehad. Het resort was prachtig, het personeel vriendelijk en behulpzaam, en de omgeving geweldig. De kamer was mooi en de all-inclusive beviel ons prima. Het is vlakbij de stad Rhodos, we zijn er met de taxi geweest voor maar 8 euro.

Laatst bijgewerkt: 29 april 2016

All inclusive niet echt all inclusive

Net terug en niet echt positief. Familiekamer met tuinzicht had weinig tuinzicht. Allerlei gebreken aan de kamer, welke na paar dagen werd opgelost. De tv is helemaal niet gemaakt. Bij receptie is maar 1 competente en vriendelijke medewerkster, de rest weet niet wat ze doen. All inclusive drankjes; erg weinig keuze. Voor een cappuccino moet je betalen. Bij de cocktailbar kun je geen all inclusive meer krijgen terwijl daar de animatie is. Mevrouw, catherina, bij cocktailbar is een ontzettend chagrijn...animatieteam is wel goed, zij proberen er nog wat van te maken en maakte veel van vakantie goed. Het eten is redelijk, voor elk wat wils maar niet echt Grieks. Absolute domper was op laatste dag. We zouden gebruik mogen maken van een doucheruimte ivm vertrek later op de dag. Dit was een hok met allemaal troep opgeslagen, en te smerig voor worden; duidelijk nog niet klaar voor gebruik! Dan biedt je dat toch niet aan? Hotel leek gewoon nog niet klaar voor het seizoen en zeker geen vier sterren waard!!

Douchekamer