Barbie reviews

Esmee
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Fijne plek!

Barbie is een kleinschalig hotel/appartement. Wij verbleven in het nieuwe gedeelte (Castello) dit zag er prachtig uit en was van alle gemakken voorzien. Alles is ruim opgesteld en je zit niet dicht op elkaar. Wij hebben geen gebruik gemaakt van eten/drinken in het hotel. Elke dag schoonmaak en meerdere keren per week wissel van handdoeken en beddengoed. Zwembad is wel aan de kleine kant. Zelf weinig gebruik van gemaakt. De plaats is prima, voldoende gelegenheid om uit eten te gaan. Strand (kiezel) is op loopafstand, diverse plekken waar je een bedje kan huren voor €12 per setje.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Super fijn en gezellig

Fijn apartement fijne mensen vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Leuke lieve mensen

Top vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!€€€

Laatst bijgewerkt: 6 september 2017

Fijn appartementen op een mooie plek

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes. De locatie is top: nog geen 10 minuutjes naar het strand en het centrum van het dorp. Rond het appartement is het rustig - weinig verkeer en mensen voor de deur. Bij het zwembad staan genoeg bedjes (die wel aan vernieuwing toe zijn). De eigenaren zijn vriendelijk, de helpende familie lijkt niet altijd zin te hebben om te helpen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!