Atlantica Princess reviews

9,6
9,7

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2023

Super

Aardig en vriendelijk personeel. Hotel en entertainment is goed inorde. Het ontbreekt je nergens aan.

Wever
Laatst bijgewerkt: 25 juni 2023

Atlantic’s prinses hotel rhodos

Goed hotel zeer vriendelijke mensen. Eten was oké maar had warme gekund.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2023

In de omschrijving staat dat er een tuin is, stond ook een foto van bij het zwembad. Wij vroegen waar de tuin was. Helaas is die nu verdwenen en totaal bestraat bij het zwembad getrokken. Foto nu bij beschrijving is nu verwijderd maar bij faciliteiten staat nog steeds dat er een tuin is. Zeezicht was inderdaad zeezicht maar vanuit de kamer kijk je eerst op een stuk braakliggend terrein. Wij vonden het ook stinken. Ook bij de zee niet aantrekkelijk om te zitten. We vroegen om een andere kamer aan de zwembadkant en die werd de volgende dag direct geregeld. Handoeken bij het zwembad krijg je bij aankomst en mag in een week nog een keer gewisseld. (In een week 2x schone handdoeken) Hele hotel is wel een beetje verouderd, ook de kamers/badkamer. Koffie - en theefaciliteiten alleen bij aankomst 2 koffie en theezakjes aanwezig, wordt niet aangevuld. In koelkast alleen 2 flesjes water (verder niets) bij aankomst die in het hotel opnieuw gevuld kunnen worden bij de watertappunten. Flesjes w

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2022

Uitstekend hotel

Wat een service! Van alle gemakken voorzien. Netjes en vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Geweldig,gastvrij,helemaal top

Echt een aanrader,voor met en zonder kinderen.Personeel is zeer vriendelijk.Voor de 4de keer daar geweest en iedere keer is het thuis komen.Eten is goed,bedden goed.

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2019

Fantastisch!

Wij hebben niet of nauwelijks aanmerkingen voor dit hotel, was een top vakantie met ontzettend vriendelijk personeel goede kamer en een prachtig uitzicht!

Mila Mathoera
Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

Super is een aan rader voor al voor ouderen

Eten nis super lekker ga zeker er weer heen hoop tot snel

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2018

Klantvriendelijk, uitstekende service, betrokken bij de gasten.

Hotel ligt niet direct aan het strand. Weg er naar toe begint bij het hotel. +/- 100 mtr.

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2017

Gastvrij, ruime kamer, rustige ligging, maar toch dichtbij alles

Van begin tot eind genoten. Eten was super. In buffetvorm, maar echt aandacht aan besteed. Personeel heel erg gastvrij!