Rhodos Horizon City reviews

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

Fantastisch hotel. Vriendelijk persononeel. Ontzettend goed ontbijt.

Hr. J.M. Rekers
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Toppertje

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Echt schoon en gast vrij

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2022

Super fijn en net hotel

Hotel mag er zeker zijn. Kamers zijn erg goed ingericht en erg schoon. Vriendelijk en erg zorgzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2019

zeer goed

het ontbreekt je aan niets. De ligging is perfect, zeker voor een bezoek naar de oude stad, hiervoor hoef je vrijwel niet te klimmen.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Mooi hotel, wel groot met veel kamers. Jammer van de overboekingen.

Het hotel staat bekend om de vele overboekingen. Het overkwam ons ook, met nog 20 gasten die op hetzelfde moment incheckten. Heel slecht is dit. Dit blijkt al vanaf mei voor te komen. We hadden zoiets thuis ook al gelezen in de reviews en daarom voor de vakantie navraag gedaan bij ons reisbureau. Daar verzekerde men ons, dat we niet zouden worden overboekt. Dit bleek dus niet te kloppen. Als je van all-inclusive houdt is dit een heel goed hotel. Wij kwamen er achter dat het niet ons ding is. De ligging is prima, vlak aan het strand. We hadden een kamer met zeezicht en daardoor helaas geen zon op het balkon.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Een fantastisch hotel

Een heel goed hotel waar je prima tot rust kan komen, alleen het gesteggel met de bedjes bij het grote zwembad wekt verbazing

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2019

Schoon, nieuw, heerlijk ontbijt

Rhodos horizon city ligt op nog geen 5 minuten afstand van het strand met fijne beachclubs zoals ronda en baia. Het oude stadje is ongeveer een klein kwartiertje lopen wel erg toeristisch maar heel gezellig en mooi. Het hotel is modern, erg schoon en de kamers zijn ruim, badkamer is slim ingedeeld en van alle gemakken voorzien.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Mooi hotel. Kort aan het strand.

Strand is voorzien van eigen parasols en ligbedden. Ligging is mooi.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Geweldig schoon en zeer vriendelijk personeel

Wat hebben we genoten in hotel horizon Erg schoon veel.keuze in eten en drinken wat een vriendelijk personeel een echte aanrader ..Kom hier zeker weer eens terug ..