Mitsis Grand (ex Mitsis Grand Beach) reviews

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2023

Heerlijke vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 12 november 2022

Verouderd hotel maar goed

De kamers zijn verouderd maar wel goed gepoetst. Het eten is lekker Super lekkere cocktails! Vriendelijk personeel Het hotel ligt op wandelafstand van Rhodos stad

Hr. J. Veldman
Laatst bijgewerkt: 1 september 2022

Super goed.

We zijn er nu 2x geweest en het is zijn 5 sterren ultra allin wel waard. Alles super goed. Eten zoveel keuze en lekker. Ze hebben nu bij het strand ook strandbedden staan, gratis voor mitsis hotels. Heel vriendelijk hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Prima locatie en kamer, goede service

Mooie ligging. Publieke faciliteiten kan beter o.a. toilet, douches

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2022

Heerlijke vakantie gehad!

We hebben nog nooit een all-inclusive vakantie gehad waar AL het eten lekker was.. tot we bij dit hotel binnen stapten. Daarnaast was het personeel super vriendelijk, hoogwaardige hygiëne, ruime kamers waar de minibar dagelijks bijgevuld werd (wél her en der gedateerd) en een super ligging op 10 minuutjes lopen van het oude centrum van Rhodos. In 2024 zou het Hotel het gehele jaar dicht zijn om te renoveren, wij zijn benieuwd waar het nog beter kan buiten de gedateerde kamers om! Huur een auto en ontdek zelf het eiland, veel leuker dan georganiseerde tours (te) duur betalen.

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2022

Goed georganiseerd, groot hotel

Door de all-in formule blijft een groot deel van de gasten binnen de muren van het hotel hangen.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Schoon, goede liggng, en service en zeer goed eten

Schoon hotel met wat gedateerde kamers. Ligging aan het strand (gescheiden door een weg) met gratis bedjes en parasols van het hotel op ± 1 km afstand van historisch Rhodos stad. Complex is niet heel groot waardoor ligweide aan achterkant van het hotel wat klein is. Eten en service van personeel is uitstekend. All incluisive is ook echt all inclusive, tot aan de minibar op de kamer.en met alleen A-merken.

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Heerlijk!

Personeel is ontzettend gastvrij. Het eten is heerlijk, met name de eetgelegenheden rondom het zwembad zijn heel goed. De ligging aan het strand en op loopafstand van het centrum was heel fijn, ook al zal het in het hoogseizoen waarschijnlijk wel erg druk zijn. Enige minpunt was de kamer, die was wat verouderd en het matras was nogal hard.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2022

Zeer plezierig ervaring

Fijn hotel met zeer plezierige bediening. Lekker en gevarieerd buffet

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Prima hotel.

Airco kamers zijn later na nieuwbouw hotel aangebracht. Jammer dat deze niet geïntegreerd zijn, maken teveel geluid om ze s’nachts aan te zetten. Badkamers zijn gedateerd. Tevens waren onze matrassen doorgezakt maar is direct door Mitsis vervangen door een nieuw matras. Top service van het personeel ! Ook het beschikbaar stellen van een separate hotelkamer om voor de terugreis ff op te frissen was super.