Mediterranean reviews

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2022

Vergaande glorie met name de hotelkamer.

De kamer was klein en badkamer nog kleiner. Zeer veroudert. Je moest bedenken hoe je de badkamer in komt. Het toilet was zo smal (ook in de badkamer) dat je schuin moest zitten terwijl ik toch echt klein en fijn ben. Afzuigsysteem werkte niet. 3 x gevraagd om meer waterdruk op de douche te krijgen. 2 x is de douchekop vervangen. De safe moest je op slaan om open te krijgen. Daar is ook 2 x iemand bij geweest. Het schoonmaken liet te wensen over. Je moest steeds om schone glazen in de badkamer vragen terwijl we er 19 dagen waren.

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

een goed hotel voor oudere gasten

Dit hotel is prima, maar verouderd. Het zal worden opgeknapt na dit seizoen hebben wij begrepen. Te weinig bediening dus lange wachttijden.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022

Een wat ouder hotel

Een wat ouder hotel, maar erg schoon en hele fijne bedden (in Griekenland een bijzonderheid). Het ontbijt is standaard, de cocktails zijn aan de prijs. Verder prima verblijf gehad. Het hotel ligt perfect aan het strand en net om de bocht zodat er wel wind is maar niet teveel.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2022

schitterend met zeezicht

tophotel locatie perfect heerlijk strand alles super schoon na smorgens uitchecken smiddags nog lekker douchen

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

Heerlijk hotel, mooie ruime kamers,zeer vriendelijk personeel en we hadden een kamer met zeezicht en dat was helemaal geweldig!

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Prima hotel met een prachtige ligging.

Kamers zijn OK. Airco deed het wel maar kreeg de kamer niet echt koel. Sommige kamers op de 1e verdieping op zijzeezicht hebben geen zicht op zee. Na de vraag voor een andere kamer kregen we een kamer op de 6e verdieping met een prachtig uitzicht. Eten was goed met voldoende variatie. Had wat warmer gemogen. Zwembad was klein maar in eind september waren er genoeg ligbedden. In hoogseizoen vraag ik mij dit af.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Was voor ons een ideaal hotel

We hebben echt genoten van de vakantie en een perfect hotel. Een goede keuken erg vriendelijk personeel ook erg behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2019

perfecte ligging

Ligging perfect voor zowel strand als Rhodos stad, te voet goed te doen, badkamer wel verouderd.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Een net hotel

Kamer is goed. Badkamer wat klein. Ontbijt goed. Lunch en diner slecht en koud.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Mooi hotel centraal in Rhodosstad, direct aan het strand,zwembad is te klein

Mooi hotel,vriendelijkheid van personeel,direct aan het strand Ontbijt en avondeten is prima,jammer dat er maar een klein zwembad bij is ,alles is op loopafstand

zonsondergang aan de westzijde
Wel!!!!kiezelstrand
Rhodos haven
vanaf de 6e (hoogste) verdieping.