Ibiscus reviews

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

Fantastisch hotel

Super ligging aan strand en loop afstand oude stad

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

Mooi hotel, vriendelijk personeel, top ontbijt!

Ligging tegenover het strand zeer goed. minpuntje: zwembad erg klein verder zie hierboven

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2017

fantastisch hotel

om weer terug te komen,het ontbijt is zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2017

Perfecte ligging, eten vanuit de bar terras prima. In restaurant ronduit slecht.

Petfecte ligging. Buitenteras was gezellig druk en je kon er goed eten. In tegenstelling tot restaurant. Ronduit slecht. Zelfs de sla had bruine randen. Personeel overal erg vriendelijk personeel. Op de manager van het restaurant na. Wat een arrogant mannetje. De gezellige en attente obers in t restaurant maakte dit weer goed.

Net hotel

Het is een net hotel keurige kamers, wel wat aan de krappe kant maar voor ons prima heerlijke bedden en een prima douche voor ons was het avond eten minder weinig op Nederlanders gericht maar ontbijt was prima. En we hebben de buik wel volgekregen. Voordeel was ook dat je een kluisje en koelkast gratis op je kamer had.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

Prima hotel op fantastische locatie.

Hotel is ideaal voor gecombineerde strand/cultuur vakantie. 15 minuten van centrum Rhodos en direct aan het strand.

Mooi en goed hotel

Goede ligging aan de luwe zijde direct aan het strand. Op loopafstand van zowel oude als nieuwe centrum en gezellige haven.

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2017

Een Aanrader

Hotel aan het strand (Ellie Beach) loopafstand naar oude en nieuwe gedeelte 10 min. Zeer gezellige oud stad.

Vanaf het strand.