Blue Sky City Beach reviews

4,7
4,9

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

heerlijke vakantie

Voor het eerst met prijsvrij op vakantie geweest naar Rhodos is prima bevallen . Prijsvrij werkt samen met het duitse Alltours waar we weinig op aan te merken hebben. Van het boeken van de reis tot het verblijf en de vluchten alles was goed geregeld.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Heerlijk weekje Rhodos

Uitstekend hotel met relaxt verblijf. Prachtig eiland met veel geschiedenis en mooi weer.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Zonnig plezier

( dagen plezier op een zonnig en mooi eiland

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2022

Fijne vakantie op een goede locatie!

Hele fijne vakantie gehad bij blue sky beach hotel, goede service, eten was prima, al vonden wij het gezelliger om in de buurt wat te eten. Ontbijt was goed. Elke dag schoonmaak op de kamer, wij hadden de standaard kamer is wat verouderd maar het bed lag prima en de kamer was schoon.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Ruimte voor verbetering.

De kamer (landzicht) was goed met uitzondering van de bedden, hygiëne was prima en de schoonmaak werd elke dag uitgevoerd. Uitzicht van de kamer was belabberd. Het buffetrestaurant is ongezellig, het eten is van slechte kwaliteit en vaak koud. Het zwembad had pas omstreeks 12:30 uur pas de zon en had zwembadwater was aan de koude kant. Gekochte artikelen in de hotelwinkel en koffieshop mochten niet worden meegenomen naar het zwembad ?????

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

Nog niet gerenoveerde kamers zijn erg slecht

Het hotel en de ligging is super mooi, het eten is heerlijk en uitgebreid en het personeel heel vriendelijk! Ook erg fijn dat er een supermarkten aanwezig is in het hotel. Helaas hadden wij een niet gerenoveerde kamer met uitzicht op de achterkant. De kamer was erg oud en had een doorgezakt bed, veel vieze of kapotte randjes en niet naar onze verwachting. Ook ons uitzicht was erg lelijk. We keken uit op andere balkons van hotels en verder niks. Omdat op prijsvrij verder geen foto’s stonden bij het kiezen van de kamers waren wij hier niet van op de hoogte. In het hotel hebben we aangegeven dat we graag een andere kamer wilde ivm het doorgezakte bed en omdat het niet naar onze verwachting was. Ook hebben we gezegd dat we eventueel wel zouden willen upgraden of extra wilde betalen. Helaas was dit niet mogelijk en ook voor het doorgezakte bed is geen oplossing geboden. We zijn omer het hotel zelf erg tevreden alleen over onze kamer zijn we niet te spreken. Als je de mogelijkheid hebt dus altijd een gerenoveerde kamer met frontview boeken!

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2022

PERFEKT!!

zeer goed hotel,heel vriendelijk personeel,ruime keuze aan buffet,ideale ligging qua windij beach en oude stad. echte aanrader!!

William
Laatst bijgewerkt: 7 juli 2022

Warm welkom maar….

Het hotel is bezig met een transitie. De kamers met zeezicht zijn schijnbaar gerenoveerd en up to date gemaakt. Helaas hadden wij een kamer aan de achterzijde en deze waren helaas zwaar gedateerd. Dat neemt niet weg dat het schoon was en de kamers prima werden onderhouden en de bedden dagelijks opgemaakt door twee toppers van de housekeeping. De bedden slopen prima en de douche was snel warm en prima qua straal etc. Het personeel is beleefd en zeer behulpzaam. De manager spreekt ook nog eens een aardig woordje Nederlands. Dan het eten…. Het ontbijt is Engelse georiënteerd, maar alles is lauw warm. Je bent snel uitgekeken op zo’n ontbijt. Het diner hetzelfde laken een pak. Weinig afwisseling en het eten was lauw of zelfs koud. We zijn dan ook na twee keer zelf naar restaurants gegaan. Er is keuze zat op Rhodos. Overall was het prima, maar niet top.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2022

geen 4 sterren waardig, vriendelijk personeel

hotel gelegen op loopafstand van de oude stad. Recentelijk gerestyled helaas materiaal IKEA kwaliteit. De deur naar de douche is erg smal, de airco erg luidruchtig, bedden hard, trappenhuis en gangen in de gehele week niet gestofzuigd, zag er niet erg fris uit. In de avond hadden we ook bezoek van een kakkerlak op ons balkon. Maaltijden in buffetvorm, gelukkig meestal vers fruit en salade, vlees en andere warme etenswaar vaak erg vet. Geboekt en betaald voor een kamer op zeezicht, helaas is er ergens iets misgegaan bij de boeking en kregen we een kamer met een balkon op de achterzijde grenzend aan een straat waar tot s'avonds laat de jeugd gezellig op stap was... Onze klacht hierover geuit bij de receptie die konden helaas niets voor ons betekenen, in eerste instantie zouden we een upgrade kunnen doen echter zodra ik protesteerde over het prijsverschil; op de site van het hotel was het verschil slechts 6 euro per nacht, het voorstel wat ik kreeg betrof 30 euro was de kamer plotsklaps niet meer beschikbaar. Er was op dat moment nog een koppel met deze zelfde klacht. Contact opgenomen met het telefoonnummer van Prijsvrij degene die ik aan de telefoon kreeg kon echter niets voor mij betekenen. Dus voor mij een les op deze manier ga ik niet meer boeken.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Kleinschalig hotel met goede ligging

Kleinschalig hotel met zeer behulpzaam personeel. Heeft een zeer goede ligging tov zowel oude als nieuwe centrum en het strand.

Uitzicht vanaf ons balkon.