Rhodos Horizon Resort reviews

Hr. J. Heemskerk
Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2023

Mooie locatie

Mooie locatie heel goed gevarieerd eten. Bedjes op strand super. Goede bedden in de kamer. Alleen felle verlichting in alle ruimtes

Moes
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2023

Heerlijk

Heerlijk hotel, heel netjes schoon en zeer vriendelijk personeel. Lekker rustig omdat het niet voor kinderen toegankelijk is. Eten is uitgebreid en van goede kwaliteit. Aanrader voor iedereen die van een rustige vakantie wil genieten. Kamers worden elke dag schoongemaakt.

Mw. F. Slagter
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2023

Kamer

Erg klein kamer met een kast, we leven uit de koffers, geen plaats om kleding op te bergen

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2023

Zeer goed

Ligging fantastisch mooi de zee zeer vriendelijk personeel en wordt goed schoongehouden Buffetten waren zeer goed plezier om te eten Zeker om terug tekeren een aanrader

van der Vegte
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Geweldig hotel

Geweldig hotel op prima locatie van zowel het oude als nieuwe centrum. Het eten was heerlijk en ontzettend aardig personeel. Ruime schone kamer. Echt een aanrader voor een all-inclusief hotel

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Minder dan andere jaren.

Was minder dan vorig jaar ,vind ze veel op de Engelse toeristen gericht kwa eten en drinken, voor de rest een goed hotel met uitstekende bedden ,alleen de airconditioning geeft veel licht zodat de kamer verlicht is s,nachts.goed en vriendelijke personeel en heel behulpzaam .

Mw. L.P.M.H. Horsthuis
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Hr. C. Rommers
Laatst bijgewerkt: 24 juni 2022

Fijn hotel met goed personeel en goed eten en de dames van de schoonmaak krijgen van ons een 10+, als wij ooit terug gaan naar Rhodos dan gaan wij zeker naar Hotel Horizon Resort.

Uitzicht vanuit onze kamer
uitzicht balkon