Mitsis Rodos Maris Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Zeer kind vriendelijk

Het is een zeer kind vriendelijk resort. Het eten is erg goed. Voornamelijk de a la carte restaurants.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Niet voor herhaling vatbaar.

Aan het personeel ligt het niet, zij zijn alleraardigst en behulpzaam. Een muffe bedompte lucht in de buffetzaal (airco?). Het eten was zwaar ondermaats en de cocktails waren ronduit slecht, bij iedere bar en telkens weer!! Helft van spoelknoppen toilet op kamer deed het niet, tv met sneeuwbeeld en minder zenders dan de buren. Harde matrassen. Handdoekenservice bij strand/zwembad is wel super! Zwembad, (zoetwater, niet zout) te klein voor het aantal gasten. Veel strandbedjes kapot. Verplicht gebruik van app voor het maken van bijv. reserveringen restaurant maakt het ongemakkelijk. Prijs-kwaliteit is absoluut niet in verhouding. Wij hadden hogere verwachtingen van dit 5 sterrenhotel..voor ons een domper dus!

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

Fraai resort vooral voor mensen met kinderen.

Wij zijn er geweest met onze dochter van 6 maanden. We hadden een familie kamer wat erg prettig was voor haar slaapjes. Personeel is super vriendelijk en heel leuk met kinderen. Eten in het buffet restaurant is oké. Er wordt continu aangevuld en alles is netjes schoon. Het blijft echter een buffet. Ligging direct aan het strand is top. 2 zwembaden. Met de kleine alleen aan het kleine zwembad gelegen. Lekker rustig. Het is wel een aardig stukje rijden vanaf het vliegveld. Omdat je met de transfer nog wat andere hotels af moet duurt het zomaar 2 uur.

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

Schone hotel en vriendelijke personeel

Het eten valt tegen niet zoveel keuze. Het is een leuke hotel maar niet echt een hotel voor de kinderen. Je hebt voor de kinderen namelijk 1 glijbaan en super kleine zwembad. Personeel is vriendeljk en hotelkamer wordt dagelijks goed schoongemaakt.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

Heerlijk!

Hotel was heel goed. Vriendelijk personeel, kamer compleet en schoon, eten zeer uitgebreid en heerlijk. Wel jammer dat het binnenzwembad koud was en alleen voor gebruikers van sauna. De eerste dagen dat we er waren was he buitenbad en temperatuur nog koud en had het lekker geweest wanneer we binnen hadden kunnen zwemmen in een verwarmd bad. En meer aankleding van het hotel door bijv. (kunst)planten, zou meer sfeer geven in het hotel. Verder prachtig hotel en een echte aanrader!

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2019

Mooi hotel gelegen op 15 km van Lindos

Mooi hotel gelegen op 15 km van Lindos. Het eten was zeer goed, zeker de afwisseling met de a la carte restaurants was top. Leuk zwembad, enthousiaste animatie en aan het strand gelegen.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

prachtige hotel , goede ligging, super goed verzorgd.

Heerlijk om in rust in dit fantastische hotel bij te komen.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Zeer mooi resort met super vriendelijk personeel

Wij zaten in kamer 194. Dit was in het hoofdgebouw. Aan de achterkant dachten we waar komen we terecht maar aan de voorkant lag meteen een zwembad voor de deur. Ideaal met kinderen. Hoeft niet met spullen te zeulen. Verder waren alle maaltijden zeer goed, het personeel uiterst vriendelijk en de hygiëne ook zeer goed. Al met al Topvakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2018

mooi resort voor een ontspannen vakantie

het personeel is erg aardig en zeer behulpzaam zonder dat je het gevoel krijgt dat ze het om een fooi doen.