La Marquise Luxury Hotel Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Mw. T. Jepp
Laatst bijgewerkt: 11 november 2021

Laatst bijgewerkt: 11 november 2021

Mooi complex, ruim opgezet goed onderhouden. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Zeer goed

Prachtige accommodatie.Vlakbij de zee. Goed van eten . Zeer kindvriendelijk. Behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Heerlijk, relaxed,

Wij hebben genoten van de service de vriendelijkheid het meedenken en ontzorgen van iedereen. Het was heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Uitstekend hotel

Top hotel, door zwembad en stoelen voor de kamers geen hectisch gezoek naar stoelen. Overal ruimte genoeg. Prachtig strand met heerlijke ligbedden en parasols. Ook in hoogseizoen genoeg bedden.Perfect eten, vooral in de diverse a la carte restaurants. super vriendelijke bediening overal.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2017

Prachtig hotel waar je echt in de watten gelegd wordt.

La Marquise is een ruim opgezet resort met veel laagbouw en veel keuze in wat voor soort kamer je wilt. Wij boekten een superior kamer garden view en kregen een soort van villaatje. Hele ruime kamer met een terras met twee stoelen, tafel en twee ligbedden op nog geen 30 meter van het zwembad. Wij vonden de bedden geweldig slapen maar dat is altijd persoonlijk. Kamer werd elke dag schoongemaakt. Er zijn ook kamers direct aan het zwembad te boeken (nadeel: de hele dag zwemmers voor je terras) of in het adults only-gedeelte (nadeel: erg ver van alles af, voordeel: geen kinderen). De voorzieningen zijn geweldig! Het restaurant is groot met een buitengedeelte en bij de bar en het terras is altijd plaats. Ontbijtbuffet is super waardoor we niet vaak tussen de middag zijn gaan eten. Avondbuffet is goed, ruime keuze maar wij vonden het allemaal wat vlak van smaak. Neemt niet weg dat we heerlijk gegeten hebben. Er is ’s avonds wel een dresscode voor de mannen nl. lange broek en dichte schoenen waar iedereen zich ook aan hield. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en met zeven woorden Grieks en een praatje af en toe, is de service helemaal geweldig. Het strand is wel wat verder weg dan de beschreven 100 meter maar vanaf de receptie rijden er een soort van golfkarretjes heen en weer. Deze brengen je trouwens ook naar je kamer als je geen zin hebt om te lopen. Als gast word je echt in de watten gelegd en ontbreekt het je eigenlijk aan niets. Prijs/kwaliteitverhouding scoort dan ook een dikke 9. Het is geen 10 geworden omdat wij een paar kanttekeningen hebben: all inclusive betekent voor ons ook echt inclusief alles, maar dit geldt niet voor de bar bij het strand, daar moet je je drankjes en eventueel eten apart afrekenen. Een andere kritisch puntje is dat als er shampoo/badschuim/bodylotion e.d in de badkamer staat, wij in een 5-sterren resort verwachten dat dit ook wordt aangevuld als er een flesje leeg is. In de tijd dat wij er waren, waren er erg weinig Nederlanders, veel Belgen, Fransen, Engelsen en Italianen en helemaal geen Russen. Voor ons is het een hotel waar we zeker nog een keer naar terug gaan!

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2017

Echt verwenparadijs

Uitstekend ressort, met fantastische keuken en heel vriendelijk personeel

Ons verblijf - superior kamer met garden view