Atrium Platinum Resort & Spa reviews

Mw. C. Mennen
Laatst bijgewerkt: 22 juli 2023

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2022

Groot hotel met fijne zwembaden

Het hotel was prima verzorgd,vriendelijk personeel. In mei geen animatie, alleen s’avonds band in de bar. Prijzen voor drank en eten erg duur in het hotel. Wel optie om bij de supermarkt iets te kopen. Door ligging tegen helling veel wind waardoor het ondanks 22 graden fris was aan het zwembad. Door open stukken ook harde wind, tocht door de gangen in het hotel. Zeer onaangenaam. Kamer ruim en netjes schoon. Goede bedden. Ligging redelijk, 4 a 5 km van Rhodos stad, uurtje wandelen of taxi nemen.

Laatst bijgewerkt: 11 november 2021

Zeer vriendelijk personeel, schone ruime kamer! Aanrader: de kamers met privé zwembad! Elke dag in een ander thema uitgebreid gevarieerd diner buffet. Het enige minpunt wat we konden vinden, is de lage temperatuur van het zwembadwater.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Schone, ruime kamers. Zeer vriendelijke hulpvaardige medewerkers

Het ontvangst was uitermate vriendelijk, de kamers ruim, fris en schoon. Zeer behulpzaam personeel, van kamermeisjes tot bartender; ze maken het je echt naar je zin.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Helemaal in de watten gelegd

Dit is een geweldig hotel waar je flink in de watten wordt gelegd. De kamers zijn groot en schoon en de bedden zijn goed. de faciliteiten zijn goed en het zwembad is goed verzorgd. De restaurants in dit hotel zijn geweldig.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

prima resort erg vriendelijke mensen

supperrrrr hotel , uitgebreid ontbijt buffet , mooie spa beaty salon , kind vriendelijk hotel, zwembad / terras / ligbedden prima verzorgd

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2019

Super resort, vriendelijk personeel

Was echt super. Voor wat we betaald hebben is, hebben we het er ruimschoots terug gekregen

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

Schitterend hotel

Top hotel, luxe kamers, mooi zwembad, heerlijk ontbijtbuffet, maar bovenal vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2018

Geweldig. Heel goed hotel met zeer vriendelijk personeel.

Jammer van de aanpalende openluchtdisco, die iedere avond losbarstte en ons van het balkon naar binnen joeg.

Laatst bijgewerkt: 16 november 2017

Mooi, vriendelijk, aanrader voor iedereen

Alles was goed verzorgd, kamers waren zeer groot, alleen hebben ze niet altijd de kamer zo goed verzorgd, ontbijtbuffet was geweldig, avond buffet viel een beetje tegen. SPA en andere restaurants waren top! Vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker een keer weer terug.